nee nee gaat niet doorslaan, t is stoppen geblazen. Heb eens geteld wat hier al jaren in bakjes ligt te verjaren, verdorie nog 66 stuks en dan heb ik het pakketje rado’s NIET meegeteld, dan zijn t er nog 93. Dus nee ff niets nieuws meer, eerst alles eens beginnen opwerken, anders ligt het hier weer voor zoveel jaar te liggen
Och die is maar gewoon gaaf hoor, is meer bruin. Rood zou ik ook zwak van kunnen worden
Haha sterkte dan maar, ik ken die goede voornemens al te goed
dit zijn mijn goede voornemens voor de komende maanden + de rado’s die donderdag zullen binnenvallen. Dit is een decennium wegleggen om ooit wel eens te bekijken
Misschien ligt het aan mij… Beperkte woordkennis
Hier is ie
Wow…Hoopgevend en zeker ook inspirerend sommige exemplaren op deze beelden ! - bij mij is het een te doen lijstje van in sommige gevallen meer dan 35 jaar vergetelheid
Ik hoop wel dit jaar wat uit m’n fietscollectie (30+) op te knappen/ruimen, da’s techniek die ik nog een beetje bevatten kan
knutsel-begeesterings-vibe, OMG. Ja ik typ altijd wat ik denk, letterlijk als ik niet dadelijk op een goed woord kom
Als jij het zegt
Is dat geen Amsterdams voor kraai
Het is een KROY met een ETA 853 kaliber
Ik geloof je gelijk maar doelde natuurlijk op de over aanwezige patina
Ik geef toch even aan dat het een KROY is omdat andere mensen er aan zouden twijfelen gezien je reactie.
Deze is wat duidelijker te lezen.
Nooit van het merk gehoord moet ik zeggen
Ik geloof je onmiddellijk, maar de tweede foto maakt het niet duidelijker.
Het stukje van de merknaam dat wel leesbaar is op foto 1 (de y met doorlopende lijn naar links - kandidaat voor het lange letter topic van Lexaf) zie ik niet terug op foto 2. Daar loopt de lijn van de K door naar rechts en is de y normaal.
Voor wat het waard is natuurlijk. Veel draag plezier.
De tweede foto is van een Kroy uit een ander jaar, er kunnen altijd wat kleine verschillen in zitten, maar het stond ook bij de verkoop te koop als een Kroy, wie ben ik dan om er aan te twijfelen.