Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Gave kleur :heart_eyes:

2 likes

Eind van de middag, gelijk uit mijn werk, bij het PostNL depot een pakje met een 6-tal horloges uit Japan opgehaald. Daarin 2 horloges, die al even op mijn verlanglijstje stonden en vanavond even op de pols mogen:

De Seiko SUS (7n21-0010)

En de Rado Golden Horse, waar ik al lang verliefd op ben:

De andere horloges zijn veel meer projectjes, die ik later nog wel een keer laat zien. Eerst maar even genieten van deze twee.

35 likes

Gefeliciteerd, Harry met deze prachtige horloges …het Rado ,hele mooie overigens, virus heeft ook jou tepakken :ok_hand:

2 likes

Was al een tijdje zo. Is niet mijn eerste hoor.

3 likes

Gefeliciteerd met de buit, en toch wel benieuwd naar de anderen :sunglasses:

2 likes

Na het presenteren van bijna het halve alfabet aan horlogemerken in @fredpanarai1 's draadje van de themaweken…

nu nog voor de late avond een poosje mijn mooie Fortis aan de pols. Het Oranje bandje is inmiddels een beetje mosterd na de maaltijd als het om de sportieve supporters gevoelens gaat, maar het staat de Fortis eigenlijk wel goed, dus dat mag gewoon blijven zitten. En ja, ik weet het, de datum staat niet goed…

Welterusten allemaal en morgen fit weer op!

25 likes

25 likes

Goedemorgen,

Prettig weekend.

:ukraine:

22 likes

Best wel een verwarrende wijzerplaat als je er wat langer naar kijkt.
Doordat de wijzers en indices decentraal staan wordt de functie van de draaibare bezel enigszins twijfelachtig. En de halve tachymeter aanduiding is lachwekkend :grinning:.
Wat mij betreft toch al redelijk nutteloze functies en het goeie ervan is wel dat je er hierdoor langer naar blijft kijken :+1:t2:

3 likes

een oud stationsklokje van Mondaine, automatic en nog in chrome. Geniet de zon hf’ers :sunglasses:

24 likes

2 Seiko 5 Sportsmatic, een Seikomatic (als donor, maar is daar eigenlijk te mooi voor) en een dames Seiko (misschien voor een vriendin van mijn zoon)

22 likes

Nou je het zegt…, heb er nooit bij stilgestaan, en ik heb er toch al een hele serie van in allerlei uitvoeringen:

Maar ja, die draaibare bezel heb ik toch altijd al wat nutteloos gevonden op niet-duikhorloges. Meer sier dan zinvol.

18 likes

Tropische dag vraagt een Tropic MASTER

29 likes

Goedemorgen allemaal,

Mooie dag iedereen!!:watch:

24 likes

Deze fijne 49-jarige🤩

23 likes

Ik vind het echt een indrukwekkende collectie worden, top dus dat je hem zo in een totaal post :hugs: Respect
En mbt ‘onnuttige’ designs: zien we niet bij vrijwel alle merken en verzamelingen soortgelijke frutsels & opsmuk voorbij komen? - en surprise!!! - hoe ‘beter’ het merk hoe minder commentaar :innocent:

3 likes

Goedemorgen vintage vrienden,

21 likes

Mee eens.
Doet ook geen afbreuk aan het horloge verder, het viel me opeens op.

Indrukwekkende collectie trouwens!

3 likes

Iets zomers…

25 likes

@BorisK @domega Bedankt!

2 likes