Voor @Maurits nog even een nummertje 24965.
De eerste keer dat je de balans ziet tikken is echt magisch! Super leuk voor je dat het gelukt is, je hebt gelukkig nog genoeg horloges die een beurtje kunnen gebruiken dus je zal je niet vervelen de komende tijd
Ik heb er nog wel enkele die een beurtje kunnen gebruiken, als ik ze allemaal nog zou moeten doen dan ben ik wel een paar jaartjes bezig. Je wordt er natuurlijk steeds handiger in, wat ik nu nog zou willen aanschaffen is een camera met monitor, dan hoef je eigenlijk nergens meer over in te zitten.
Daarom is het idd wel leuk dat het me toch is gelukt met enkele foto’s. Ik zou het klote hebben gevonden als het me niet was gelukt, dus nu op naar het volgende horloge.
Hahahaha gelukkig!!!
Ik heb nog even geprobeerd met reverse image te achterhalen welk kaliber het is, maar geen goed resultaat gehad.
Als je snel wilt weten welk kaliber het is, zou ik een foto zetten op het topic,’ Oner de kap- Toon een foto van je vintage binnenwerk’
Alphons aka chi_kwadraat is dé man wat betreft kennis en herkenning van kalibers van polshorloges.
Bedankt, ga ik doen.
Reverse Image Search had bij mij ook geen resultaat opgeleverd.
Goedemorgen vandaag de Certina Certidate cal 25-671 .
https://www.vintagecertinas.ch/en/288eng/