Vet ding in goede staat. Military chique met die sector dial en cushon case
Dank je. Wijzerplaat is ongeveer 25 mm, kastbreedte 31.5 mm. Maar bij zulke kussenkasten dragen groter dan de breedte doet vermoeden. Draagt een beetje als een 34 mm. Niet heel groot natuurlijk, maar voor mij echt een prima maat
Echt een tof ding inderdaad. Had hem een beetje gekocht van “zoiets moet ik eigenlijk ook in de collectie hebben”, maar in het echt veel mooier dan ik dacht
Jumbo
Nou dat ook nog weer niet
Ha Don. Dat is inderdaad niet moeilijk… een weekje met deze om de pols. Het subtiele van de Cshape connie is inderdaad waarvoor ik ben gevallen, hoewel de pie-pan en de tv shape ook erg gaaf zijn. Dank voor je complimentje
Ziet er nog goed uit voor een “vintage”
Och damn… Vakantiemodus… Foutje!
Vanmiddag aan de Precisa gewerkt en weer in elkaar gekregen, dit horloge liep niet van al de olie die er in zat, week of vier geleden uit elkaar gehaald en alle onderdelen gewassen in de Elma, en vanmiddag weer aan het lopen gekregen.
Ik heb de kast en het glas ook gelijk onderhanden genomen.
Er komt nog een nieuw glaasje in, maar ik ben er zeer blij mee dat het me toch is gelukt, ik wilde er niet aan beginnen, ik stelde het elke dag uit, ik had maar een paar foto’s gemaakt en daardoor had ik last van faalangst, dat ik het niet meer in elkaar zou krijgen, maar dat liep geheel anders, het tikt weer als een dolle.
Precisa uit de jaren 50, ik verkocht als reparatie artikel.
Zo zag het er van binnen uit, ook de balansveer zat geheel aan elkaar geplakt.
Sodeju die schroef van het palrad lijkt wel bijna dubbel te vouwen
Gefeliciteerd met deze overwinning
Een avondwissel, vers van de servicetafel. Ik heb er aardig mee gemarteld, maar daar schrijf ik morgen nog wel een verslagje over. Voorlopig loopt hij netjes en ben blij met het resultaat.
Een Pontiac Simpatico, gekocht op de Rikketik afgelopen Juni.
Welkom bij de Simpatico-club
De eerste keer dat je de balans ziet tikken is echt magisch! Super leuk voor je dat het gelukt is, je hebt gelukkig nog genoeg horloges die een beurtje kunnen gebruiken dus je zal je niet vervelen de komende tijd
Ik heb er nog wel enkele die een beurtje kunnen gebruiken, als ik ze allemaal nog zou moeten doen dan ben ik wel een paar jaartjes bezig. Je wordt er natuurlijk steeds handiger in, wat ik nu nog zou willen aanschaffen is een camera met monitor, dan hoef je eigenlijk nergens meer over in te zitten.
Daarom is het idd wel leuk dat het me toch is gelukt met enkele foto’s. Ik zou het klote hebben gevonden als het me niet was gelukt, dus nu op naar het volgende horloge.