Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Vandaag deze Invicta Alarm :alarm_clock: ook beschikbaar in het blauwe gedeelte.

29 likes

Hou ik in mijn achterhoofd, tips voor thema’s sta ik altijd voor open :+1:

2 likes

Proficiat fraaie “dertigerjaren “ Tissot :ok_hand: ziet er nog erg fris uit ! :ok_hand:

2 likes

Kunnen er weer lekker tegenaan ,wanneer dat zou moeten :ok_hand:

1 like

Wel erg mooi groens :ok_hand:

2 likes

32 likes

Mooie Wilko! Wat is de maat van deze?

1 like

Dank je :+1:
Draagplezier valt nog wat tegen, ding loopt echt als een krant :grimacing: spiraal is verfrommeld waardoor hij een kwartier per uur voorloopt :sweat_smile:
Dat stond overigens netjes in de beschrijving.

Project dus :blush:

5 likes

Dank :pray:
Stalen kast en een emaille wijzerplaat, blijft lang mooi :smiley:

2 likes

Nou daar maak ik me niet druk over als ik de andere projecten gezien heb moet dat zeker goed komen…
Die waren prachtig gelukt… :+1:
Maar ik wens je veel succes met het weer in orde maken van dit wondermooie horloge…

3 likes

Dat komt inderdaad wel goed. Enige probleem is beschikbare tijd, dit soort projecten wil nog wel eens tijdrovend zijn. Vaak kom je meer lijken in de kast tegen :sweat_smile:

3 likes

Heel gaaf!
Mooie kast ook, japanse markt :ok_hand:

Jaloers makend :+1:

2 likes

Vakantievibes! (Nog een paar daagjes)

25 likes

26 likes

Dank je; die kast is echt tof inderdaad. En een mooie draagbare maat :ok_hand:

1 like

Ik heb nog een iets betere foto van de binnenkant gemaakt, misschien dat iemand weet wat voor uurwerk het is;

12 likes

Heel erg gaaf :hugs: Gefeliciteerd :+1:

2 likes

Dank u :pray: :blush:

1 like

Voor mijn gevoel is het met deze prachtig blauwe Connie minstens wel een weekje uit te houden - subtiele eyecatcher van een van de lekkerste dresswatch modellen van O :star_struck:

3 likes

Gefeliciteerd Wilco met deze Tissot, oef deze is al bijna antiek maar wel een leuke Tissot, wens je natuurlijk veel draagplezier en een leuke aanvulling op je Tissot collectie :+1: :ok_hand:. Zal maar niet vragen hoe groot de dial is, voor mij zeker veel te klein :wink:

2 likes