Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Je kunt misschien ook een batterij in die automaat doen? Heeft ie geen watchwinder meer nodig… :crazy_face:

1 like

Heb zelf nog wat research gedaan, en dit AS 1172 uurwerk is in 1935 uitgekomen. De latere AS 1250 in 1940. Denk dus dat het toch een jaren 30 horloge is.:wink:

1 like

Met center seconden Wijzer? Ik was in de veronderstelling dat die pas eind jaren 40 zijn intrede deed

Dat weet ik niet. Heb het uurwerk opgezocht bij Ranfft.

1 like

vandaag is het de omega bumper automaat nog eens met caliber 344. Loopt als een zonnetje!

26 likes

De hoogste tijd om terug naar huis te rijden van een klantenbezoek in Duitsland!

19 likes

21 likes

Prima macroni, ik ga er voor :grin:

1 like

Prachtig! Die secondewijzer!!!
Ik voel een thema aankomen of een draadje: show je bijzondere secondewijzer!!:heart_eyes:

2 likes

Avondwissel met Candino, ik heb de kast en stalen band over de polijstborstels gehaald en beide een ultrasoon bad gegeven.

Candino uit de jaren 50

24 likes

Hij doet me heel erg hieraan denken:

18 likes

Pracht setje zo met die fraaie bracelet👍

1 like

Zonneenergie.

13 likes

Ho maar die is ook mooi zeg en die prachtige grasgroene kleur, geweldig. Heel tof horloge en idd hij heeft wel wat weg van de sunlake en de monte rosa. Cool ding, draag hem met trots :slight_smile:

3 likes

Even stukkies fietsen & ijsje eten in Rijswijk. :full_moon_with_face:

19 likes

Dankjewel Domega, ik ben niet zo gecharmeerd van stalen banden, maar er zijn natuurlijk altijd weer uitzonderingen, en dit is er zo een, het staat heel goed bij deze Candino en het draag erg comfortabel. Bij het reinigen van stalen banden komt er een kruiwagen troep uit die banden, jakkes. Nu is het weer als nieuw.

1 like

een jaar of 2 geleden zou het voor ons ook een no brainer geweest zijn. Met de jaren evenwel is de smaak ietwat veranderd en zijn we meer in voor de gekke vormen en/of kleuren die we bij Rado terug vinden. Nu ja er staat hier zo wel van alles wat, dus als de smaak weer verandert over een jaar of 10 dan kunnen we terug naar de fifties en vroeger :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Heeft ook een knap font, mooi dus ook voor dat speciale topic imho

1 like

Toch veel meer aan de Mido Commander in die ovale kast vind ik :face_with_monocle:

1 like

En weer terug in het originele doosje :relieved:

29 likes