Vandaag mijn gisteren gerepareerde Seiko EL-370, die vorige week uit Japan is aangekomen.
Goedemorgen,
Vandaag dit horloge met overdadig versierde wijzerplaat:
Gelukkig staat het merk wél leesbaar aan de achterkant:
Goedemorgen nieuwe dag nieuw blommetje vanochtend tegengekomen met wandelingetje…
Westland bloemenland, fijne vrijdag…
Wow, mooie EL zeg
Mooi die bracelet
Ik heb hier nog een andere versie van met een donkergroene/zilveren wijzerplaat. Die ga ik nu proberen weer tot leven te wekken, nu me dit gelukt is.
Zo!! Meteen door nu de ervaring er is!!! De mijne is meer hard blauw, zeker al tien jaar in mijn bezit…
Dankjewel
Het horloge dat Tissot door de quartzcrisis heen geholpen heeft, de Rockwatch. Gemaakt uit een stuk Zwitsers berggraniet. In dit geval de R151, de grootse maat met 33 mm. De rood-gele wijzers zijn een verwijzing naar de bewegwijzering in de Zwitserse bergen, waar ook die kleuren voor gebruikt worden.
Da’s ook een hele mooie, hoor!
Vandaag de diastar 2: daterend uit 1967 of 1968. Op de originele band en toentertijd kostte ie 120000 yen (vandaag is dat 750 euro). Hij is ook uitgegeven op een lederen band en dan was ie “maar” 85000 yen (530 euro). Veel centjes voor 1967-1968 als je het ons vraagt.
Volgens ons was ie NOS, nog niet 1 kras op glas, kast en band. Wel een kleine beschadiging bij de lugs, we vermoeden ooit een tik gehad of verkeerd eraan gezet, maar gedragen was dit horloge zeker niet. de lichtgevende bolletjes hebben iets van afdruk bewerkstelligd rondom zich op de WP, maar is niet echt storend. Met die band zit ie ook lekker comfy. Cool ding
Absoluut! En die clasp is echt een wannahave