Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

:ok_hand:

Paar uren testrun om de pols. Niet op tijd gezet :rofl:

Beat error van de dame moet ik duidelijk corrigeren. Is 5. En ze heeft wat moeite daardoor met opstarten.

@TKH wijzertjes van doctors uurwerk verdraait en zij/hij begon gelijk te lopen. Wijzerverzet is wel iets mee. :sweat_smile:

29 likes

Allebei heel speciaal! Dit zijn de krenten uit de pap van het HF!:star_struck:

2 likes

Ben echt heeeel benieuwd naar het serviceverslag van deze knaller!

Snap dat je opgewonden wordt van een fraaie n.a., maarre…
Best wel veel foto’s zonder nou echt opvallende variatie :thinking:

1 like

Die groene is toch wel gaaf hoor :heart_eyes:

1 like

Zo! Wat een beauty Harry :star_struck::star_struck:

Nice one

1 like

29 likes

Wow man die is erg leuk. Een waar sieraad om de pols!

!Rado we love Rado!

2 likes

prachtige combo met de band. Mooi geheel hoor!

Blauw we love blauw :slight_smile:

1 like

Over 3 jaar ofzo. :joy: Dit is mn duurste uurwerk, heb geen onderdelen en die zijn ook niet te krijgen. En een reserve uurwerk kost me mijn laatste nier. Dus eerst veel oefenen en moed verzamelen.

Kun je niet wachten, kijk dan naar het zilveren broertje die door Chronoglide gedaan is:

6 likes

Tungsten/ Wolfraam kast Harry?

1 like

Misschien heb je wel gelijk, ik haal er wel een paar af.
Sorry hoor.

1 like

Geweldige horloges

Ik heb het al eens eerder gezegd hier , als er een Diastar worden gepost moet ik altijd eerst met m’n ogen knipperen ik zie steeds Rado Disaster anders :face_with_peeking_eye:

1 like

Moest even reageren Macx, ook al is ‘spammen’ niet ‘verboden’ natuurlijk :innocent:
Bij verslagen van opknappen, of igv bijzondere details zie ik het belang van meerdere foto’s in, logisch :hugs:
Maar met zes vrijwel gelijke foto’s voor één post gebruik je naar mijn mening onnodig veel data (best een probleem soms op HF). Ook wordt een topic even doorscrollen gewoon minder aangenaam.
No hard feelings verder maar vlg mij is er ook al eens een issue over voorbij gekomen… No excuses needed, je enthousiasme is verder alleen maar :+1:

3 likes

Ah joh, lekker op de volgende knutseldag doen :grimacing:

2 likes

Heel fraai :ok_hand::ok_hand:
Kastvorm doet me een beetje denken aan m’n PR1500

1 like

Dank je wel!

1 like

Je had wel een punt, maar ik wilde er een aantal afhalen, maar dat gaat niet, of alles eraf, dus heb ik ze er alle zes afgehaald. Het laatste wat ik wil is irritatie opwekken bij gebruikers, dus het is goed zo.
Ik zet er nu een paar terug, is iedereen weer tevreden, hoop ik.

3 likes