Hoi Jeroen op achterkant staat scratch free …hier geen thungsten
Dank je wel !
Er zouden wat mij betreft wel beperkingen mogen worden ingevoerd wat betreft de grootte van de foto’s, dat scheelt natuurlijk wel heel veel op de langere termijn.
Gaat niet om het aantal maar om de bestandsgrootte.
OH dom van me ik dacht dat meer beelden ook in een groter bestand zou resulteren
Ja en nee, het gaat simpelweg om de grootte per bestand
6x 100kb is minder dan 3x 400kb, even als voorbeeld
Pffff
Warm, he?
Volgens mij zitten we nu op Welke vintage draag je vandaag. Ik zie dat we steeds meer op vintage incoming of hele reparaties zien.
Daar zijn ook topics voor.
Was mij nog niet opgevallen. Tegen wie heb je het?
Ik wil het niet persoonlijk maken, vind het zelf niet echt leuk. Ik vind de colleges van lexaf wel leuk maar word wel veel nu imo.
Ik durf niet eens overdag van vintage te wisselen! Het is immers ’ wat draag je VANDAAG?'
Ik scroll me suf maar ik zie niet wat je bedoelt. Ik zie amper incoming of reparatie posts hier.
Zit je wel in het goede draadje?
Maar Gerard, je hebt wel een punt! Even een fotootje van de keuze van de dag. Ik laat me ook wel eens verleiden om wat naar anderen te reageren en soms worden dat hele discussies… Ik zal er aan denken!
Ik wil er geen discussie van maken, maar ik denk dat het gewoon een wristshot van je horloge en mischien nog een wissel.
Volgens mij is dat het draadje
Ik zie het nog steeds niet
Dus ik mag je niet complementeren met je horloge of een auto raden ?
Nou dat wordt dan een gezellige boel hier dan kan ik er wel mee stoppen.
Maar dat is niet wat je schrijft…
Wat bedoel je nou precies zeg het dan gewoon.