Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Nee, jongens( en enkele meisjes?)
Het is gewoon het favoriete draadje van velen. En dan vergeet je wel eens om het topic’ schoon’ te houden.
Da’ s alles!

4 likes

Noem dan gewoon man en paard, ik scroll me rot en ik zie amper “overtredingen”.

Beetje drama en een storm in een glas water als je het mij vraagt

1 like

Ik heb jou ook wel eens gecomplimenteerd met een horloge Ruud en dat is prima, maar ik heb gewoon gezegd hoe ik er over denk en daar laat ik het bij.

2 likes

Weer terug ’ on topic’
Ik had deze vandaag om. Ik weet alleen niet meer of het een automaat is of niet😇
En ben niet thuis.

22 likes

's Avonds op de camping.

21 likes

Wat een mooi horloge! prachtig, nog even de kast een beetje opknappen en de wijzers lummen. Prachtige wijzers, worden nog mooier met een goede kleur lume.

1 like

Gerard ,dat is mijn waarneming ook : kern van dit topic is welke vintage draag je vandaag en laat dit zien ,ochtends ……wissel naar middag …wissel naar avond en kan ook hetzelfde horloge zijn …danwel je doet per dag 1 horloge …keuze aan jou ……soms ,maar dat gebeurd niet structureel ,laat je ook meerdere foto’s zien omdat je e.e.a .wil uitleggen of zo ,prima …maar dat betekent wel dat je gevoel hebt voor maatvoering en probeert het topic “ schoon” te houden en dus zelfregulering toe te passen .De een kan dit beter dan de ander . Door hier op een nette manier op te wijzen ,passen we zelf regulering toe en hoeft er ook niet gevlagd te worden .
Don en Gerard dank voor het delen van jullie gevoel / waarneming
En ik weet zeker “het is gezegd en gezien “ welterusten ! :grinning:

7 likes

de ochtendstond heeft goud in de mond en de rado 990 om de pols alsook de gisteren klaargemaakte zakhorloges in de broekzak

27 likes

24 likes

Saai alweer alweer dezefde UFO op BOR

Enicar Sherpa Star
Draagt zo comfortabel bij warm weer.

27 likes

Goedemorgen !
Een prachtige trio zeg … :ok_hand:

En helemaal niet saai hoor :ok_hand:…deze modellen liggen ook stevig op de weg lijkt me :grinning:

Goedemorgen Don ,al vroeg op stap met deze schone (Syvana?) :ok_hand:

1 like

die is ook erg leuk zeg. Helemaal in art deco stijl en een zonnetje op deze - bij ons toch - regenachtige dag. Mooi ding joh, een echte eyecatcher :slight_smile:

3 likes

Goedemorgen,

Mooi weekend iedereen!!:watch:

29 likes

LANCO

Ik doe mee met Don :hugs:

32 likes

Prachtige Lanco :ok_hand:
Kan hier mee niet meedoen ,moet naar de overkant met m’n Bruno :wink:

1 like

Weer aan het wandelen met deze fijne Eagle

26 likes

Mooie ! :ok_hand:

Gisteren heb ik mijn Berini M13 uit 1953 gerepareerd en een kilometer of 80 uitgeprobeerd.
Nu lekker op de bank (zit wat comfortabeler :rofl:) met de Astromaster om.

37 likes