Nee, jongens( en enkele meisjes?)
Het is gewoon het favoriete draadje van velen. En dan vergeet je wel eens om het topic’ schoon’ te houden.
Da’ s alles!
Noem dan gewoon man en paard, ik scroll me rot en ik zie amper “overtredingen”.
Beetje drama en een storm in een glas water als je het mij vraagt
Ik heb jou ook wel eens gecomplimenteerd met een horloge Ruud en dat is prima, maar ik heb gewoon gezegd hoe ik er over denk en daar laat ik het bij.
Weer terug ’ on topic’
Ik had deze vandaag om. Ik weet alleen niet meer of het een automaat is of niet😇
En ben niet thuis.
Wat een mooi horloge! prachtig, nog even de kast een beetje opknappen en de wijzers lummen. Prachtige wijzers, worden nog mooier met een goede kleur lume.
Gerard ,dat is mijn waarneming ook : kern van dit topic is welke vintage draag je vandaag en laat dit zien ,ochtends ……wissel naar middag …wissel naar avond en kan ook hetzelfde horloge zijn …danwel je doet per dag 1 horloge …keuze aan jou ……soms ,maar dat gebeurd niet structureel ,laat je ook meerdere foto’s zien omdat je e.e.a .wil uitleggen of zo ,prima …maar dat betekent wel dat je gevoel hebt voor maatvoering en probeert het topic “ schoon” te houden en dus zelfregulering toe te passen .De een kan dit beter dan de ander . Door hier op een nette manier op te wijzen ,passen we zelf regulering toe en hoeft er ook niet gevlagd te worden .
Don en Gerard dank voor het delen van jullie gevoel / waarneming
En ik weet zeker “het is gezegd en gezien “ welterusten !
de ochtendstond heeft goud in de mond en de rado 990 om de pols alsook de gisteren klaargemaakte zakhorloges in de broekzak
Goedemorgen !
Een prachtige trio zeg …
En helemaal niet saai hoor …deze modellen liggen ook stevig op de weg lijkt me
Goedemorgen Don ,al vroeg op stap met deze schone (Syvana?)
die is ook erg leuk zeg. Helemaal in art deco stijl en een zonnetje op deze - bij ons toch - regenachtige dag. Mooi ding joh, een echte eyecatcher
Prachtige Lanco
Kan hier mee niet meedoen ,moet naar de overkant met m’n Bruno
Mooie !