Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Een fotografische ramp deze voor mij onbekende Heno :smiley:

24 likes

Fantastisch leuk man :ok_hand: zo’n fatbike zou ongetwijfeld denk ik een doorslaand succes worden :smiley:

2 likes

31 likes

Knalt er lekker uit G :hugs:

2 likes

Zegt mij ook FF niks en toch - dat logo (+1 ??) heb ik ook op een sixties model. Zoek ik op :face_with_monocle:

1 like

Goedemorgen beste vintageliefhebbers:

Deze KS gisteren opgehaald in Bredevoort, loopt weer fantastisch :+1:.

30 likes

80 op zo’n ding Evil Knievel zou dat nog eng vinden :face_with_peeking_eye:

1 like

We hebben wel eens meer dan 100 gedaan.
De Elfstedentocht op de Solex dat doe ik nooit meer. Dat was echt afzien.

8 likes

Lekkere platen altijd met toetsen! :hugs:
Ik kan niks spelen maar een foto met instrument slipt er bij mij toch wel eens door, stiekem :innocent:

25 likes

Prachtig, maar 80km is nogal wat. Weet nog goed wie er vroeger met zo n ding rondreden in het stadje.

1 like

Ik draag vandaag deze Seiko 5. Was een vondst in een antiek winkeltje. Het is mijn eerste automatische horloge😁

27 likes

Seiko 5jes zijn geweldig. The best bang for the buck…zoals ze zeggen.
Dit is een mooie

3 likes

Dankjewel, ben er ook erg blij mee☺️

Een goedemorgen HFers , vandaag Adora met blauw bandje om

27 likes

Skindivertje

27 likes

Goedemorgen,

Deze kan ook nog bij “Vintage en fancy lugs”:

Prettig weekend.

:ukraine:

26 likes

Vandaag deze Seiko EL-330 3303-8120E uit 1972. Prachtig, zoals de wijzerplaat in de combinatie met het facetglas in het licht speelt.

28 likes

Goed weekeind!

29 likes

Prachtig ’ eitje’!
Wel maf, dat je een helm op moet. Dan komen de pubers op hun fatbikes je zonder helm voorbij ge’ fietst’…:face_with_peeking_eye:

3 likes

Ach, ik heb geen hekel aan een helm.Het zal ook nog wel een keer komen voor die fatbikes neem ik aan.
Wij waren het laatste land in Europa waar je nog zonder helm op een snorfiets mocht rijden, dus het was toch niet houdbaar.

En iedereen mag mij voorbij rijden hoor. Ik heb geen haast als ik op zo’n hulpmotor rijd.

9 likes