Goedemorgen,
Mooie dag iedereen!!

de litenite. die zijn plaat verschilt naargelang het licht maar kreeg het niet op foto, zelfs niet bij de foto waar ie schuin staat. In het echt mooier dan hier op de foto
met de verzending bij zit je ook op 12 euro he, ik bedoelde met 10-15 euro incl verzending, dus die 12 valt binnen de marge dat ze normaal incl verzending kosten
maar 4 euro voor een plexi is echt wel veel. Wij hebben die dpd dozen - echt waar - nog voor 50 euro all in per doos kunnen aanschaffen en dat is amper 4 jaar geleden. Blij dat we ze toen in veelvoud bestelden, prijs is ondertussen ook meer dan verdubbeld op die 3-4 jaar
Goedemorgen, nu meen ik te weten dat er een dakterras moet zijn
De mooie Litenite zal u blij verrassen
Prachtig
Ja goed verkoopargument
inderdaad
Echter, het regent hier momenteel pijpenstelen, dus toch maar niet naar buiten nu
Dat komt dan ook deze kant op
Vandaag deze Citizen uit mijn geboortejaar 1974.
Ik weet het, de dag staat niet juist (maar die kan ik toch niet meer lezen zonder leesbril ).
Fijne dag iedereen!
Heel mooi!!
Bedankt.
Eerste helft jaren 60 is ook ondervertegenwoordigd in de collectie. Volgens mij ook wel zo’n beetje de saaiste periode uit de horlogegeschiedenis. De mooie rosé Piquerez kast en de lichte sunburst maakt het nog net interessant genoeg
Ik benijd je echt gigantisch om dit fantastische apparaatje