Met Leijona in de metro

Interessante info
Laatst nog 20 euro betaald voor twee glaasjes incl verzendkosten. Wel een glaasje met een spanring, maar geen leuke prijzen. Helemaal als je hoort dat sommige hier een aantal honderden of 1000+ hebben kunnen bemachtigen voor omgerekend 15-25ct per stuk
Op de laatste Rikketik een setje gekocht voor omgerekend +/- 50 ct per stuk. Beter
Mooie patina op wijzerplaat!
Klopt dat? In 1985 werd Heuer overgenomen. Mijn exemplaar dateert van dat jaar
@TagEd kom d’r maar in
Thanks
Nee, dat klopt niet. Die van @MartijnV is zeker leuk! Maar van tweede helft jaren '80. Misschien dat @rudiculous er nog wat meer over kan zeggen.
Wat een beauty!
Leuk! Ik heb dit weekend op een rommelmarkt de versie met Donald Duck gekocht. Het horloge mist wel de kroon, daar ben ik nu naar op zoek.
Glazen met spanring zijn idd iets van een 10-15 per stuk, normale prijs. Maar de gewone plexi s niet, die dpd doos hebben wij ook, tevreden over de kwaliteit, een aanrader!
Ik heb mijn eerste bestelling van een partij glaasjes bij deze verkoper gedaan, de glaasjes op spanning kosten daar ongeveer 8 euro ps.
de gewone plexi glaasjes zo rond de 4 euro, ik dacht dat dat een normale prijs is maar eigenlijk wel duur in vergelijking met zo’n doos van 250 stuks, bij Ali kosten ze ook zo rond de 1 euro of zo, is erg verschillend.
Ik ben het er 1000 % mee eens. Ik denk dat het een door Yema gemaakt model is. Erg mooi!
Vandaag deze Seikomatic Blue Yacht. Wie goed kijkt, ksn ontdekken, dat de sunburst bij dit horloge apart is.
Goedemorgen!
Vandaag deze 41 steens knaller, is niet mijn enige radiumhorloge, maar wel de enige waar het daadwerkelijk opstaat “SWISS RA”.
Een geweldige keuze voor vandaag !