Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Uit een ander doosje deze Gay & Co😌

26 likes

Goedemorgen!

Grrr chronowijzer iets versprongen met de reset, nouja dadelijk maar even rechtzetten

30 likes

Prachtige Omega Constellation :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst en cadeau! :ok_hand:

1 like

Ik ben ook heel blij met mijn penanker - schijn- chrono!
Nogmaals bedankt Peter!

2 likes

Bewonderingswaardig hoe goed deze er nog uitziet! Prachtig exemplaar, ik vind het echt heel bijzonder dat een horloge van 66 jaar er nog zo geweldig mooi uit kan zien!

2 likes

Respect hoor, diepe buiging voor je technische kennis en kunde van horloges. KLASSE

5 likes

Goedemorgen,

De kroon is helemaal afgesleten, maar omdat het een automaat is, hoef ik alleen de tijd te verzetten en dat gaat nog net.

Prettig weekend.

:ukraine:

25 likes

Ach met enige ongemakken blijft het een prachtig horloge toch ? :ok_hand:

1 like

Ik weet dat ik van jullie nog heel veel kan leren.

4 likes

25 likes

eigenlijk is dat wederzijds, wij kunnen die ruhla’s niet, misschien wel kunnen maar in geen geval zo vlot als jij. Elks heeft zijn specialiteit, zijn of haar ding waar hij of zij goed in is en dat is toch geweldig zo. We zijn erg blij te zien dat je van de basis sport zoiets moois gemaakt hebt, hier had ie nooit nog aan de beurt gekomen, dus job well done Peter! Geniet ervan!!!

PS: wij hebben al lustig van de chocolaatjes genoten :slight_smile:

8 likes

28 likes

Een paar weken geleden dit horloge weer teruggevonden en het wordt sindsdien gretig gedragen. Het horloge bevalt mij erg goed en ik vind het qua vorm een leuke aanvulling aan mijn collectie.

Ik heb het horloge schoongemaakt en ik wil het nog even optisch bijwerken nu ik weet dat het mij goed bevalt. Het is vintage, dat mag je zien maar het mag ook best wat hedendaagse schoonheid hebben. Er zit onderandere een barstje in het glaasje, zou je deze vorm glaasjes nog ergens kunnen krijgen? En zit je dan vast aan het kunststof wat er nu in zit of kun je dit ook door andere materialen laten vervangen?

22 likes

Goedemorgen vandaag is ook de Omega 1952 14krt aan de beurt :grinning:

31 likes

Wow! Wat een plaatje! :star_struck::star_struck:

1 like

Kijk ‘m shinen! Mooi Harry :ok_hand:

1 like

Allemaal een fijn en gezellig weekend gewenst…
Vandaag deze uit 72 weer om…

En degene die vakantie hebben geniet ervan… :partying_face:

30 likes

:grinning::smiley:dank je Mark !

Wow, prachtig. Nieuwstaat?

1 like