Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

34 likes

Zojuist eigenaar geworden van dit horloge, gekocht van de buurvrouw. Het horloge is van vaders geweest, maar toch graag willen verkopen.
Intussen heb ik al een leuk Omega doosje gekocht waar het horloge in bewaard wordt.

30 likes

Nog steeds de Mortima, op een ander bandje in het zonnetje

27 likes

33 likes

Nog eentje waar de wijzerplaat goed op uitkomt, speciaal voor @Betula:

38 likes

Leuk voor het insectentopic :+1:

3 likes

Rado we love rado en wat is dat een leukerd zeg. Super cool :heart_eyes:

1 like

26 likes

Klasse :ok_hand:

1 like

:face_with_monocle:

2 likes

Dank je wel, ook erg blij mee, heel lang geen Rado meer gehad en dit groene juweel kon ik ondanks een ‘koopstop’ niet laten liggen :green_heart:
Maar ik draag hem voorlopig zelden zolang ik nog geen stalen band heb, en 'n ander glaasje! :sunglasses:

3 likes

25 likes

Denk dat de bovenkant van de platine gebogen is maar de andere zijde gewoon recht hoor :grimacing:

1 like

29 likes

Ter verduidelijking :hugs:

29 likes

Even deze Enicar :+1:t2:

32 likes

29 likes

Blijft een mooie chique klassieke GS ! :ok_hand:

1 like

Zojuist dit naamloze horloge, die ik gisteren uit de grabbelbak heb gehaald, weer aan de praat gekregen. Loopt nog steeds niet heel erg goed, maar het loopt en ik laat het voorlopig zo. Mooie zilveren kast en emaille wijzerplaat. Het uurwerkje is een AS, maar ik weet niet welk type… (er staat geen nummer in). Wellicht nog eens een ander glaasje, want dit is wel erg vergeeld. En de tiretteveer is kapot, maar dat heeft niet zo’n haast, werkt ook zo prima. Voor nood even een groene nato omgedaan, staat hem ook goed.

36 likes

Die dial heeft iets aparts, nice!:+1:

1 like