Prachtig!
Tja, snap ik goed! Een dubbel gevoel soms bij zulke mooie lelijkerds - deze W stond lang op mijn lijstje - intussen heb ik twee Oriënt en één Raketa eeuwigdurende kalenders en dan loopt 't enthousiasme terug. Geniet er maar weer van
Een weer een nieuw woord geleerd
Wegdoebak…
Eigenlijk te snel deze Vacuum maar soms geef ik 'm wat tijd
Mooie schapenwolkjes in de kast weerspiegeld

wat was dat ander raar woord dat ik eens gebruikte, ik weet het zelf niet meer en toen reageerde jij ook met “nieuw woord geleerd”
heb er maar eentje en ik vond hem lelijk tot op het moment dat ik hem omdeed, nu is ie weer mooi
Super gaaf
oh man die rode orient is super gaaf
nee nee gaat niet doorslaan, t is stoppen geblazen. Heb eens geteld wat hier al jaren in bakjes ligt te verjaren, verdorie nog 66 stuks en dan heb ik het pakketje rado’s NIET meegeteld, dan zijn t er nog 93. Dus nee ff niets nieuws meer, eerst alles eens beginnen opwerken, anders ligt het hier weer voor zoveel jaar te liggen
Och die is maar gewoon gaaf hoor, is meer bruin. Rood zou ik ook zwak van kunnen worden
Haha sterkte dan maar, ik ken die goede voornemens al te goed
dit zijn mijn goede voornemens voor de komende maanden + de rado’s die donderdag zullen binnenvallen. Dit is een decennium wegleggen om ooit wel eens te bekijken
Misschien ligt het aan mij… Beperkte woordkennis
Hier is ie
Wow…Hoopgevend en zeker ook inspirerend sommige exemplaren op deze beelden ! - bij mij is het een te doen lijstje van in sommige gevallen meer dan 35 jaar vergetelheid
Ik hoop wel dit jaar wat uit m’n fietscollectie (30+) op te knappen/ruimen, da’s techniek die ik nog een beetje bevatten kan
knutsel-begeesterings-vibe, OMG. Ja ik typ altijd wat ik denk, letterlijk als ik niet dadelijk op een goed woord kom