Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Mooie Pontiac laat je dat zo of komt er een nieuw glaasje in dat kan je nu toch zelf?

1 like

Voordat ik deze Orient Grand Prix Olympia auto kon dragen, moest ik nog wel even een horde overwinnen. Het uurwerkje was namelijk nogal weerbarstig en smerig. Maar gelukkig weinig brokken en nu doet alles het weer. En deze heeft nogal wat jewels, een exemplaar uit the battle of the jewels. Deze heeft er maar liefst 64… Echt niet allemaal functioneel, maar wel cool.

34 likes

Ik denk dat ik het zo laat.
Diepe krassen of barsten vind ik niet kunnen, maar dit craquelé heeft wel wat en vind ik niet zo storend.

2 likes

Alessi ‘the record watch’ uit 1990 - design van Castiglioni, wijzerplaat Max Huber. Me nog niet duidelijk of de ‘scheve dial’ zo is verkocht of door een ‘service’ is ontstaan :innocent:

Wel een museum item :sunglasses: https://www.britishmuseum.org/collection/object/H_2014-8024-650

20 likes

Pontiac Hydraulica 20

41 likes

Nog steeds de Tensen.

39 likes

Vandaag mee naar het werk. Maar……… deze krijgt nog een staartje. Lol is van korte duur. Uurwerk draait wel dus dat werkt gelukkig prima.

23 likes

36 likes

Beauty :ok_hand:

1 like

31 likes

Iets helemaal anders

30 likes

Vandaag weer een patina-knaller, de Olma met FEF 310:

31 likes

Zonet een fikse ochtendwandeling gemaakt met deze fijne Orient. Geeft me vakantievibes want gekocht tijdens vakantie🥳

31 likes

36 likes

Nice!

1 like

Deze ( Felsa) automaat was stuk. De balansveer was gebroken, net naast de stud. Spietje losgemaakt, veer ( te kort natuurlijk) iets verder erin gezet( wat een gepriegel) , geserviced.
Beat error gecorrigeerd, compas staat nu wel ver uit het lood.
Maar hij loopt weer erg goed!
Nu nog een nieuwe secondewijzer vinden. De oude brak af als je er naar keek, roest! ( Alleen daar gelukkig)

30 likes

Bijna weekend!

29 likes

Zo af en toe komt er uit een laatje een impuls aankoop uit de beginperiode van de hobby

28 likes

Monté Genève vandaag.

24 likes

27 likes