na de Tensen is er een grote chronogoesting gekomen en dus de middagwissel naar een juvenia guilt 3 register chronograaf uit de 1940s
Dat hoort bij een 100 jarige horloge, als wij honderd zijn hebben we ook een ander kleurtje, zeker mannen.
maar als je hem meebrengt, kan je kijken in de NOS vormglazen hier om te vervangen door nog een helder glaasje zonder spoortje geel
Achja, en een beetje slijtage op de hoekjes hebben wij tegen die tijd ook. Het plastic lijkt geen cellulose, maar helaas gaat met poetsen het geel niet weg. wijzerplaat kan ik nog wel iets mooier krijgen.
Uurwerk:
Wel een veel hogere kans op breuk en vocht van buitenaf. Ik zou 'm lekker vervangen. Of in de kist laten liggen.
Prachtig
Vandaag mijn Polywatch Citizen…het glaasje was geheel bekrast en kon de wijzers amper zien…vanwege tips van leden van HF toen uren met Polywatch lopen poetsen…was blij met het resultaat
Zo meteen nog op pad. Een etentje met de schoonfamilie. Dat zijn mensen die niet zo van hip en modern houden……… doe maar normaal en dan doen gek genoeg. Die Lanco gaat vragen/opmerkingen opleveren…….
Dus af:
En voor vanavond de Mildia om:
Mooie, Dirk!!!
Ja he! Thanks. Bij de zweedse meneer gescoord afgelopen rikketik.
Zo, die maakt mijn dag dus helemaal af - wat een fraaie O tijdmachine !!!