Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Dank je voor de info, het stond bij de beschrijving, dus dat is onjuist.
Heb ik weer wat geleerd, deze keer wat een step-case eigenlijk is.

2 likes

Verkopers gebruiken meestal zo veel mogelijk klinkende termen om hun koopwaar aan te prijzen en helaas ook vaak niet allemaal even correct :grimacing: :sweat_smile:

6 likes

Proficiat met je aanwinst :+1:

In dit geval zegt me het helemaal niets en had het geen invloed op mijn biedingen, dus verkooppraatje had geen betekenis voor mij.
Hier kun je de beschrijving lezen.

3 likes

Inderdaad, niet laten leiden door verkooppraat maar gewoon bieden naar wat je zelf ziet en denkt dat het waard is. Prima prijs in dit geval :+1:

2 likes

24 likes

24 likes

Op een interessante positie dat ankertje, lijkt haast afgedwongen door het a-symmetrisch geplaatste draadkruis…:face_with_monocle:. Fantastisch dat Rado de traditionele design praktijken zo uitdaagde, snap steeds meer van jullie Radolatie :smirk:

5 likes

Eigenlijk is het een gewone vintage kast met verborgen lugs, maar dan een kwartslag gedraaid.
Je moet er maar op komen als horloge ontwerper :smiley:

4 likes

‘Gewone vintage kast’ draai ok, maar de posities van anker(logo) en draadkruis vind ik toch echt wel bijzonder gekozen, en een vette like wat mij betreft :ok_hand:

6 likes

Zou ik nu een waterdicht horloge nodig hebben ?
Zo ziet nu onze straat er uit.

15 likes

Oeps :face_with_raised_eyebrow: sterkte!

2 likes

Vandaag nieuw binnen.
€25 van marktplaats…
Ik vind hem mooi.

29 likes

22 likes

Paar uurtjes veilig op de bank. De ribbon band is namelijk ook bejaard.

Met leuk elegant kroontje:

En Gruen gespje:

34 likes

Hopelijk heb je geen waterschade in huis en sterkte met de waterbeheersing…

3 likes

Leuke Suzaco. Het is een Ruhla met een andere naam, maar dat wist je misschien al.

3 likes

Hahaha ik moest nog aan je denken toen ik vandaag in de stromende regen en storm in de file stond bij Oirschot :see_no_evil:
Hoop dat je er geen schade aan overhoudt!

1 like

We waren net thuis toen het noodweer losbarstte.
Mijn vrouw is vandaag geopereerd dus ik ben een paar dagen verpleger.
Maar goed dat ze net binnen was want natuurlijk is ze nu minder mobiel.

En verder zie ik het geld van giro 555 wel komen :wink:

11 likes

Denk eerder zandzakjes en een pomp, als ik hier in de lucht kijk wat richting Nederland gaat, is het nog niet voorbij.

3 likes