Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Dit soort horloges vind ik dus echt fantastische klassiekers - daar kun je 'r niet genoeg van hebben :star_struck: Vooral met die geïntegreerde bracelet een evenwichtig geheel! Eterna was hier ook actief mee, en ik herinner me ook nog een soortgelijke Girard Perregaux uit vroegere verzamelingen…
Top Tim, dat je deze weer in 't gareel hebt gekregen :muscle:

5 likes

The early bird catches the worm…
King Seiko vandaag…

30 likes

Deze Valjoux 22 heb ik nog maar half opgeknapt. Hij is gangbaar gemaakt en gesmeerd.
Ik wil graag eerst weten of ’ alles’ werkt voordat ik ga proberen om zo’n ( voor mij) nieuw en ingewikkeld kaliber echt te servicen.
In ieder geval moet ik op zoek naar een tweede pusher, want die is ooit verdwenen.Er is een plaatje op die plek in gezet.
Ook is de vergelding een beetje van de bezel gebrokkeld.
Maar…hij loopt!

33 likes

Leuke vangst en blij voor je dat hij het doet!

1 like

Op deze mistige ochtend…

25 likes

Goedemorge! :slightly_smiling_face:
Vandaag ook de King Seiko.

30 likes

De oude Tissot heeft eindelijk een secondewijzer. Dankzij een tip van @wbcoupe die een gunstig geprijsd donoruurwerkje op ebay had gezien, dus bij deze nog bedankt Wilko.

34 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

28 likes

Top, mooi dat het asje nog goed was. Die kan er weer even tegen :+1::+1:

En graag gedaan, ik koop zelf ook geen donorwerken voor de hoofdprijs, het moet een beetje in verhouding blijven met het horloge waar het voor bedoeld is :blush:

3 likes

Fijne zondag.

31 likes

39 likes

Jaren 50 goud bekapte Cyma.

33 likes

35 likes

De Mildia met een Unitas Wehrmachtswerk

26 likes

Hamilton 600 compressor lekker met een espresso

30 likes

Mag deze er ondertussen bij? Viert dit jaar zijn 25e :grin:

20 likes

Mooi resultaat al en wie niet waagt die niet wint en er is best wel veel advies als je ergens tegen aan loopt :ok_hand:

2 likes

Arsenal Neuchatel 1960/69
Cal. AS ST 1950/51

31 likes

34 likes

26 likes