Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

De langst in de collectie aanwezige oldtimer weer eens uit de lade gehaald

Hier kwam het virus goed mee op gang

32 likes

Helaas…ik ken dat. Al jaren een Recordmaster liggen met een ‘moeilijk’ glaasje…:woozy_face: Maar altijd nog beter dan een gesloopt nieuw glaasje :innocent:

1 like

Heel leuk horloge :heart_eyes: :+1:

1 like

21 likes

Index zit los … help :astonished:

24 likes

39 likes

30 likes

Dat is in de eerste plaats een zeer vriendelijk en ook een aantrekkelijk aanbod, Friso! :grinning:

1 like

Goedemiddag allemaal, vandaag Ruhla tijd.
Wou de blauwe omdoen maar die kreeg ik niet gemakkelijk op de goede tijd.
Denk dat hij aan een onderhoudsbeurt toe is.
Dan deze maar.

23 likes

30 likes

Pontiac Nageur ☆☆☆

31 likes

fijne avond allemaal!!:watch:

31 likes

Band wissel.

21 likes

Vanavond (en waarschijnlijk ook morgen) deze Seiko EL-370, die ik weer uit het land der doden heb gewekt. Vuil en het werk van een prutser (er waren enkele onderdelen weg, maar verder wel alles gemonteerd), waren de oorzaak. Gelukkig had ik alle ontbrekende onderdelen liggen, en zelfs nog enkele links van de originele band, waardoor deze weer in ere hersteld is. Leuk detail is, dat het horloge gebouwd is in het jaar en de maand, waarin ik geboren ben.

24 likes

Mooie lugs op die stalen kast. Ook fraai font, en dan ook nog op zwarte dial!
Leuke vangst, en nog nooit gezien dit merk?!? Geschiedenis bekend, M?

Top dat die weer running is, lastige uurwerkjes toch ?!?

2 likes

Nee, als je weet, hoe je het moet doen, zijn ze best te doen. Nu moet ik me nog een keer wagen aan een EL-330. De EL-370 ken ik nu wel…

2 likes

Ik hou je in gedachten :innocent:

3 likes

In het datumvenster gevallen :grimacing:
Uiteraard niet meer dragen en asap naar de horlogemaker ermee.

Weet jij iemand die dit soort vintage horloges kan repareren @Harpoen? Ik kan altijd nog naar Rob toe, maar als elke horlogezaak dit kan dan zoek ik het dichter bij huis.