Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

23 likes

26 likes

Fijne avond allemaal!!:watch:

30 likes

Daar sluit ik me bij aan ! :smiley:

27 likes

Glashütte GUB

31 likes

Net voor de race nog een pitstop naar een King Seiko…

28 likes

25 likes

Gefeliciteerd met de wederoptijding Lex, mooie :ok_hand:

1 like

Goedenavond vintage vrienden, het nieuwe thema voor komende week is bekend. Het nieuwe thema wordt: “Show je Oost-Europese horloge” in het topic themaweken horloges. Weer lekker allemaal meedoen :+1:, wel even de inleiding lezen
Vanaf post 310…

3 likes

Mooi taalkundig speurwerk!

Een aantrekkelijke gedachte, beste Alphons! De herkomst van dit horloge is van de Rikketik oktober 2022, van de stand van de goede Zweedse meneer Hagmann! Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit merk een Scandinavische of Finse achtergrond heeft. Laat de wens de vader zijn van de gedachte.

Verder heb ik na diverse speurtochten op het Grote Web niets kunnen terugvinden over dit merk, behalve dan inmiddels de verwijzingen die Google genereert naar mijn eigen postjes op HF. Google maakt daar dus trouw van Velpen … de referentie naar mijn eigen speurtocht!
The ultimate self fulfilling prophecy…
De cirkel is rond! Ik voel me zeer vereerd, maar dat helpt dus niks in dit geval.
Het geeft ook niks, het is en blijft een beeldschoon klein horloge en het idee dat het een klein leeuwtje zou kunnen zijn is heel aantrekkelijk.

Het zou zo maar kunnen.

28 likes

Russen dus. Nou daar kunnen we wel wat mee. Wel enige concurrentie met het topic show je CCCP… Geeft niks, er zijn er genoeg.
Ik ga mijn best doen.

5 likes

Breder trekken dan alleen Russen, Oost-Europa is meer dan alleen Rusland. Maar veel vintage zal ook uit de CCCP komen :wink:

2 likes

Leuk! kan ik zeker weer eens mee doen

2 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

24 likes

28 likes

27 likes

31 likes

31 likes

Prisma time vandaag :blush:

27 likes