Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

:heart:extra

1 like

Tijden niet gedragen omdat het datum verzet miste. Laatst via Vinted een donor gevonden, wat opzich al bijzonder is omdat de Duitse markt daar niet op zit.
Nu werkt de inhouse 612D ook weer volledig en blijkt die zelfs een quickset te hebben!

26 likes

Jaren 50 opwinder vandaag

32 likes

Er worden er hier gelukkig veel gepresenteerd met veren. :smile:

2 likes

De Certina Certidate vandaag …de quickset bleek niet aanwezig dus …de juiste datum komt volgende week in zicht :wink:

31 likes

Mijn eerste vintage, hopelijk niet de laatste!

32 likes

31 likes

Hé wat leuk, ik heb precies dezelfde.

Even het archief ingedoken:

35 likes

35 likes

@Climholland Oei die is ook nog in een hele mooie staat, heeft even geduurd voordat ik er één wist te bemachtigen met die mooie strak blauwe kleur en werkende datum verstelling. Nu nog mijn bandje en keer onder handen nemen…

2 likes

Ja, deze was bijna NOS, met originele doos erbij.
Hef bandje is een zwak punt bij deze, maar die wijzerplaat kan de cote d-azur een puntje aan zuigen.

1 like

Gisteren met alle andere quartz horloges op tijd gezet… (oude foto)

21 likes

Goedemorgen, vintage liefhebbers, nu met een Facit.

19 likes

Dat is wel echt een mooie vondst…
Leuke bijkomstigheid bij die van mij is dat hij als productie datum november 1979 heeft, mijn geboorte jaar en maand!

2 likes

Hee mensen, misschien een beetje random maar wie heeft er hier verstand van vintage IWC’s?

Baume & Mercier uit 1979 welke ik van het weekend heb kunnen overnemen van Bart1981 Erg blij mee, bedankt Bart!

31 likes

24 likes

18 likes

Atlantic Duamatic Champion
Kaliber F 690

23 likes

25 likes