Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

31 likes

Met een speciaal bedankje voor @basvg die mij dit bouwpakketje heeft gegeven :+1:

33 likes

Edox Delfin vandaag

29 likes

Hij kon niet beter terechtkomen! :+1:

2 likes

Deze Tissot

33 likes

30 likes

25 likes

14kt Indus uit 1972

26 likes

Gewoon toe aan een service een amplitude van 154° is dramatisch dat is bijna niveau stilvallen :upside_down_face:

1 like

De amplitude was op het moment dat ik het horloge in bezit kreeg, exact een week geleden, nog rond de 270

Volgens de vorige eigenaar had de eigenaar daarvoor recente nog onderhoud uit laten voeren. Nu weet ik niet wat recent inhoudt maar vorige eigenaar had hem sinds mei dit jaar. Ik sluit het natuurlijk niet uit maar ik verwacht niet dat het daar aan ligt.

Ik denk dat ik ook weet waardoor het horloge gemagnetiseerd zou kunnen zijn. Ik heb gisteren en eergisteren in de kringloopwinkel waar ik werk achter de kassa gestaan waar ook een sterke magneet staat om de beveiligings-tags van de kleding te verwijderen.

5 likes

Grote kans.

1 like

Je “eigen” horloge! :grinning:

1 like

Vandaag deze Citizen Cosmotron gedragen, waar ik een andere clasp op het gezet, want daar was iets afgebroken.

Maar nu een wissel naar een andere Cosmotron, die ik minstens zo leuk vind…

27 likes

Een nieuw bandje voor deze vlotte oude. Er zaten ook ronde endlinks bij, moet er nog even voor gaan zitten om te kijken of die goed passen, zou eigenlijk mooier zijn…

24 likes

35 likes

Ik word blij van dit eenvoudige en strakke horloge :slightly_smiling_face:

35 likes

Prachtige klassieker.

1 like

Door met de links/rechts foto’s. Toevallig tot stand gekomen en bij voldoende likes ga ik nog wel even door. Prettig weekend !

Links:

Rechts:

30 likes

34 likes

Zondagse :heart_eyes:

28 likes