Hij kon niet beter terechtkomen!
Gewoon toe aan een service een amplitude van 154° is dramatisch dat is bijna niveau stilvallen
De amplitude was op het moment dat ik het horloge in bezit kreeg, exact een week geleden, nog rond de 270
Volgens de vorige eigenaar had de eigenaar daarvoor recente nog onderhoud uit laten voeren. Nu weet ik niet wat recent inhoudt maar vorige eigenaar had hem sinds mei dit jaar. Ik sluit het natuurlijk niet uit maar ik verwacht niet dat het daar aan ligt.
Ik denk dat ik ook weet waardoor het horloge gemagnetiseerd zou kunnen zijn. Ik heb gisteren en eergisteren in de kringloopwinkel waar ik werk achter de kassa gestaan waar ook een sterke magneet staat om de beveiligings-tags van de kleding te verwijderen.
Grote kans.
Je “eigen” horloge!
Vandaag deze Citizen Cosmotron gedragen, waar ik een andere clasp op het gezet, want daar was iets afgebroken.
Maar nu een wissel naar een andere Cosmotron, die ik minstens zo leuk vind…
Een nieuw bandje voor deze vlotte oude. Er zaten ook ronde endlinks bij, moet er nog even voor gaan zitten om te kijken of die goed passen, zou eigenlijk mooier zijn…
Prachtige klassieker.
Door met de links/rechts foto’s. Toevallig tot stand gekomen en bij voldoende likes ga ik nog wel even door. Prettig weekend !
Links:
Rechts: