Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Goedemorgen,

Mooie dag iedereen!!

28 likes

Stemmig gekleurd horloge voor vandaag. Seiko QR 3863-7020 uit 1973

26 likes

31 likes

Een ZiM met 2603 uurwerk als ufo om de pols vandaag.

25 likes

De regendruppels krijgt u er gratis bij vandaag :grin:

27 likes

Goedemorgen,

Deze Prisma heeft een soort lamellen-effect op de wijzerplaat:

:ukraine:

29 likes

Deze heb ik gisteren in orde gemaakt. Van het EB 8800 uurwerk was de balans kapot ( zoals meestal) en een ander asje had erg veel geleden.
Toevallig had ik nog ergens een half uurwerk liggen waarbij deze delen nog wel goed waren en dus heb ik een en ander getransplanteerd. Nog een klein beetje beter afstellen heb ik gemerkt want hij loopt een minuutje te snel.

Van het merk Marubi heb ik nog nooit gehoord. @basvg had hem pas geleden bij.
Het glaasje is geschuurd en gepolijst en de wijzerplaat weer in model gebogen want die was erg krom.

28 likes

Vintage en tevens mijn mooiste horloge.

35 likes

Goede middag :smiley:

Deze week de elektrische ZentRa date:

:coffee: met Café Noir :yum:

28 likes

Ik heb geen 19 mm liggen, vandaar deze 20mm, maar die is beschadigd. Een mooi bandje komt er zeker op, dan ook weer terug op het HF met Inge.

2 likes

33 likes

Wow - top hoe je dat opgelost hebt :muscle:

1 like

Huh??? Kan dat dan Peter?!?
Ik heb al jaren een ouwe Seiko liggen met prachtige grijze wijzerplaat, die ‘niet te repareren’ is want (door een fout glas waarschijnlijk) ietsje krom en dus aanlopende wijzers :woozy_face:
Bestaat er een Scudo truc??

4 likes

dit was een zeer dunne wijzerplaat die (goedkoop horloge met penanker uurwerk) en de wijzerplaat was met de hand gewoon terug te buigen. Hij is niet perfect maar hij blijft nu tenminste lopen.

6 likes

Ceuvä met een Spillmann kast

25 likes

30 likes

Horloge geërfd van mijn vader, vandaag een nieuw bandje erop en het crystal wat gepolijst.
Ziet er weer netjes uit

40 likes

Avondwissel naar deze lekker vrolijke Seiko Harmony…

41 likes

Super die wijzerplaat :star_struck:

4 likes

Mooie herinnering om te koesteren zo!

1 like