Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

31 likes

Ja blijkbaar, is ook echt een oudje zit een joekel van een ETA in, een 853 14’’’ :sunglasses:

1 like

Misschien zelfs zo eind dertiger jaren ?!?

1 like

29 likes

Volgens Ranfft vanaf 1941, nou vooruit, even een kijkje onder de kap:

25 likes

Nou, dat mag ook wel! Eén van de ‘Dirty Dozen’ toch?

Dat bedoel ik! Geweldig stuk in je collectie!

9 likes

HA! Ik verheug mij nu al! Fijn dat ie 't weer doet, Peter. Dank je wel.

Eensch!

Beauty! Die dial is prachtig geworden en de rode secondewijzer + de rode datum maken 'm net even lekkerder eigenwijs dan een gewone dresswatch! Super R’tik vondst!

12 likes

21 likes

Goedenavond vintage vrienden,
Komende week wordt het volgende thema “show je horloge in zwart-wit” dit vanaf post 1173
in het topic themaweken horloges.
Wel goed de inleiding lezen en naar het voorbeeld kijken, lekker makkelijk toch :smile:

Wens iedereen een leuke themaweek :+1:

1 like

Nog een goede zondag avond, Vrienden van de juiste tijd!

Vanmorgen begonnen met deze:

Inspirerend, dus daarna de hele dag deze Nitella beauty aan de pols. Ook deze was weer een spontaan geschenkje van vriend @basvg. Met de mededeling: “Ik vond ook nog deze, heb 'm voor je geserviced, ik denk dat je die heel leuk gaat vinden”.

Nou, dat is dan wel een dik understatement! Wat een prachtig horloge. Ik ben er super blij mee en heb 'm in de afgelopen twee weken al vaak gedragen.

Hier kan ik wel chocola van maken! Mooi uurwerkje ook! Heel erg bedankt Bas!

31 likes

Graag gedaan, Lex!
Hoe noem je nou zo’ n wijzerplaat? Toch een bull’ s eye?

3 likes

Vandaag een Ruhla uitproberen voordat ie weer terug moet naar de eigenaar.

28 likes

28 likes

Deze fraaie Pontiac

27 likes

Geen officiële vintage, maar wel een vintage/klassieke look :grimacing::grimacing::grimacing:

Sinds 2010 in mijn bezit (Nieuw gekocht).

21 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

26 likes

Een paar dagen geleden geserviced. Deze automaat blijkt uit het begin van de jaren 50 te zijn . (MST 410)

33 likes

Deze vrolijke is blijven hangen:

29 likes

Goedemorgen,

mooie dag !!:watch:

27 likes

Deze lag l te lang ongedragen in de horloge kist. Simpele penanker en naar mijn vermoeden een promotiehorloge van een cosmetica merk.

24 likes