Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

Ha! Grappig. Een Franse penanker die je maar weinig ziet.

Avon heeft trouwens ook nog best keurige Zwitserse referenties. Maar ik vermoed toch die Amerikaanse.

Dat alles zou ook kunnen betekenen dat jouw Avon gewoon van reguliere Zwitsers/Franse afkomst is en dan is mijn hele Avon House Party verhaal ook alleen maar trivia.

4 likes

Herkomst van Mayerling weet ik niet, maar die zie je vaker langs komen.

1 like

Mayerling = Mortima = Cattin

4 likes

Quick preview van een vintage NWA van dit weekend. Yema (LeJour) Rally, laat jaren ’60 vermoedelijk. Heeft al 2 jaar mijn interesse, een jaar geleden bij een RedBar meet die van @cricket33 geprobeerd en was om.

Als autosport en horloge liefhebber vind ik deze super cool omdat de legendarische Mario Andretti deze om zijn pols had bij zijn enige Indy 500 overwinning in 1969. En heb nog wat weinig chrono’s in de collectie…

32 likes

Erg fraai hoor. Congratzz amigo!

2 likes

Zo blij, dat ik deze weer werkend heb. De kroon was afgebroken en er zit nu een nieuwe op.

Morgen komt mijn NA om de pols…

33 likes

Ah, daar is tie weer. De kaléidoscope!:smile::+1:

3 likes

Gisteren geserviced. Deze Fantome heeft een OSCO. 66 uurwerk en dat is toch wel een beetje een eigenwijs uurwerk met oplossingen die ik nog nergens anders ben tegengekomen. Je vergist je al snel in de montage volgorde zoals ik aan den lijve ondervonden heb.
Maar goed, hij zit weer gemonteerd en loopt uitstekend.

32 likes

27 likes

Vandaag mijn NA, de Seikomatic Silverwave J12082. Zag er niet bepaald mooi uit, toen ik het kocht…

Maar na een grondige poetsbeurt en onderhoud aan het uurwerkje ziet het er een stuk beter uit:

42 likes

Dat was exact mijn ervaring toen ik dit uurwerk in een Stowa Parat moest servicen :joy:

3 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

23 likes

Vandaag met de Navigator op stap.

35 likes

Deze leuke birthday watch van '71. Een fijne dag allemaal!

27 likes

Morning! :coffee:

33 likes

Conquest dagje vandaag.

34 likes

31 likes

Pré digitale op deze dinsdag

27 likes

Vandaag eerste draag dag voor deze Ogival met AS 1220. Niet m’n beste loper, maar eens kijken hoe die zich gedraagt vandaag.

25 likes

Mooie!

2 likes