Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

In de avondwissel. Kan er alleen maar naar kijken en geen correcte tijd op aflezen………. vandaag binnengekomen met zoals het nu lijkt een kapotte mainspring (met dit gegeven is hij ook aan me verkocht)

Ben er zoals het er nu naar uitziet wel erg content mee. Ziet er nog zeer netjes uit.

25 likes

Mooi horloge! Veel plezier met opknappen :+1:

2 likes

Thanks Tim, zit een Landeron 151 in (moet hem nog controleren). Kom wel bij je op de lijn als ik vragen hem :sweat_smile:

20 likes

Fijne avond!!:watch:

29 likes

Ook dit is een heel mooie Seiko LM special.

Mooie wijzerplaat en zo te zien is de band lang genoeg om het horloge te dragen. Vaak hebben we hier een iets ruimere pols waardoor de in Japan gekochte horloges niet passen🥲

1 like

Je bent welkom!

1 like

We beginnen de dag met een mooie LM uit '73 :blue_heart::yellow_heart:

18 likes

Goedemorgen!

Ik ben superblij met mijn nieuwste aanwinst uit Japan: een SEIKO Seikomatic 6218-8010 Day/Date AT 35J, geproduceerd in december 1966. Dit horloge is extra speciaal voor mij, omdat het uit mijn geboorte maand en jaar komt. Het voelt alsof ik een stukje van mijn eigen geschiedenis draag.

Het verbaast me hoe prachtig dit horloge de tand des tijds heeft doorstaan. De wijzerplaat straalt, de details zijn fantastisch, en het loopt supermooi – een echte tijdloze klassieker.

Grappig hoe de tijd vliegt, en toch kan dit horloge de tijd zo mooi vasthouden. Zijn er hier anderen met een horloge uit hun geboortejaar? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

28 likes

Ik heb een horloge uit mijn geboortejaar en geboorte week, namelijk week 37, 1964.

4 likes

Zeker een mooi horloge, maar de kast is helaas wel wat veel gepolijst, ik mis de strakke lijnen op de lugs. Dat zou het horloge nog mooier hebben gemaakt. En er zitten de verkeerde wijzers op.
Dat is wel allemaal te herstellen, maar voor dat geld koop je ook een ander, wel correct horloge.

1 like

23 likes

Vandaag een Bitunia.
Twee wijzers is genoeg.

27 likes

Goedemorgen!

23 likes

Goedemorgen,

Vandaag deze rubuuste oude quartz met een mooie vertikaal geborstelde wijzerplaat:

:ukraine:

20 likes

Moggûh! Ik mag hier weer meedoen :partying_face:

32 likes

Pontiac Hydraulica

26 likes

Bedankt voor je scherpe oog, want dat van de wijzers wist ik helemaal niet!

Weet je toevallig hoe de originele eruit hadden moeten zien? Altijd leuk om wat bij te leren, en wie weet laat ik het ooit aanpakken.
Ook de zoektocht naar een ander wel origineel exemplaar is een leuke optie.

Maar goed, voor nu ben ik er nog steeds ontzettend blij mee!

7 likes

26 likes

Een joekel deze Monnin case diver op de14de❤️

22 likes

Happy Friday, allen!

22 likes