Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

Deze weer vandaag :sunny:

18 likes

21 likes

24 likes

22 likes

Je moet er blij mee zijn, want het is nog steeds een mooi. Maar zo zou hij eruit moeten zien:

25 likes

Weet je dat zeker, van de wijzers? Je ziet op de foto niet goed of er een zwart lijntje midden overheen loopt, maar ze lijken niet ver naast de waarheid. Meer foto’s zouden het (voor mij althans) verduidelijken :slight_smile: Vind het desondanks een heel mooi horloge, de wijzerplaat is stralend inderdaad, die sunburst uit die jaren is zo mooi strak en helder! Ah, ik zie net je post, met een schitterende foto inderdaad!! :star_struck:

2 likes

32 likes

Wat bijzonder dat je een horloge hebt uit je geboortejaar en zelfs je geboorteweek!

Dat maakt het echt uniek en persoonlijk. Wat voor horloge is het? Een foto zou ik natuurlijk graag zien.

Je hebt helemaal gelijk, ik ben er zeker blij mee! Het blijft een prachtig horloge, zelfs met de niet-originele wijzers.

Maar eerlijk is eerlijk, jouw versie laat wel echt zien hoe hij oorspronkelijk bedoeld was.
Weet je toevallig waar ik originele wijzers kan vinden? Dat zou een mooie upgrade zijn!

26 likes

Ik heb net nog eens goed naar de wijzers gekeken met behulp van de zoomfunctie van mijn telefoon – mijn ogen worden er tenslotte niet beter op gezien mijn bouwjaar.

Tot mijn verbazing (en vreugde) blijken de wijzers toch origineel te zijn! Op mijn originele foto was het niet te zien, maar op deze (slechte, excuses daarvoor) zijn toch echt minuscule zwarte lijntjes te ontdekken. Hoera!

Dat maakt het horloge toch weer een stukje specialer.

15 likes

Vandaag de Mido Multi :star2: nog eens om de pols
Niet enkel blauw, maar in het blauw :wink:

27 likes

Klassieker :+1:
Heeft ook gewoon lekker geleefd, top!
Ik meen dat ik nog een nos dial heb ergens, dus mocht je toch een beetje opknappen overwegen :wink:

35 likes

30 likes

Gaaf hoor :ok_hand:

1 like

26 likes

Super gaaf! :ok_hand::star_struck:

1 like

Dagje op stap met een 100 plusser. Dames zakhorloge. Haarscheurtjes in de wijzerplaat zijn bij het dragen niet te zien.

26 likes

September 1966

35 likes