Op de valreep van het jaar deze Seiko Sportsmatic Silverwave weer aan de praat gebracht. Het juiste glaasje is nog onderweg, maar ik wilde niet wachten tot alles er was, het uurwerkje lag al uit elkaar, dus er maar meteen werk van gemaakt. Ik vind deze Silverwave’s gewoon erg gaaf en baalde er ook van, dat mijn andere Silverwave tijdelijk buiten gebruik is (kroon afgebroken , maar ik heb een stem liggen, alleen moet ik het afgebroken stuk nog uit de kroon krijgen. De kroon ligt nu in een oplossing van aluin, maar het gaat maar langzaam…)
Dus voor nu ziet het er nu uit, in het nieuwe jaar komt het glaasje, dan ziet het er een stuk beter uit.
PS, de tijd staat nu wel goed…
Vandaag heb ik nog een halve dag moeten werken…nou ja werken. Er was niks te doen dus heb ik maar wat opgeruimd.
Vanmiddag even de JocaWatch gewisseld naar een Tissot Seastar Seven waarmee we het nieuwe jaar in gaan.
Gefeliciteerd met de promotie Dirk.
En proost op het nieuwe jaar 2025
Fijne jaarwisseling alvast!
Deze lag nog in de projectbak en dacht vandaag eens iets aan te doen dat ik nog nooit heb gedragen.
Mooie EL-370! Heb hier zelf ook eentje die loopt, maar heeft een service nodig helaas, hoop deze ooit te laten maken want vind het een mooie reeks!
Deze staat in het blauwe gedeelte,maar hij is nog niet weg.
Ga hem nu nog even dragen in 2024 !
20241218_111749|357x500
Beste wensen alvast voor 2025
Dik verdiend!
Hij is prachtig! Gelukkig nieuwjaar gewenst!