Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIX

33 is top. :muscle:t3::sunglasses:

1 like

Lokatieswitch …

… rondje Hoei :sunglasses:

26 likes

Goedemiddag, beste mensen.
Vandaag van de Welter weer eens een paar foto’s gemaakt, nu met nieuw leren bandje.

De eerste en laatste keer van posten van deze Welter is precies twee jaar geleden.

22 likes

22 likes

Yacht timer bij 'n High Tea in Dordrecht :hugs:

12 likes

Cool wat gaat het toch ver tegenwoordig

Een NOS projectje van recente rikketik. Sjieke friemel

18 likes

Eerste generatie Seiko Lord Marvel…

15 likes

Grappig, leuk of mooi. Ik twijfel over mn reactie :thinking::wink:

1 like

Tof die vintage banden maar ook wel behoorlijk iel…:smiley:

13 likes

Och, dat valt ook te verwachten toch?!? Dit was/is gewoon wel een goedkoop bandje en dat hield net als tegenwoordig matige kwaliteit in. Er is helaas weinig aanbod in het betere segment vintage tweedehands horlogebandjes. Want degelijke kwaliteit was ook toen gewoon best duur - en weinig verkocht, zeker in Nederland :smirk:. Hoe vaak zien we niet dat relatief dure vintage horloges later (en nog) werden gemarteld door goedkope vervangende rekbandjes of nylon shit?

2 likes

Quirky is misschien de meest voor de hand liggende. O, die zei je niet. :wink:

1 like

Dat ligt natuurlijk ook aan de vorm van die kast en lugs. Een wat rechtere kast, met plattere lugs, zou beter bij deze band staan.

1 like

Fraaie aanwinst, leuk ondergewaardeerd merk.

2 likes

Goedenavond, vanavond deze Alltime in orde gemaakt: nieuwe veer erin, nieuw glas en nieuw bandje.
Lag hier al een halfjaar tussen andere horloges op m’n bureau. Is afkomstig, ik denk uit een lot.

12 likes

…nagel op de kop :person_shrugging:

1 like

Goedenavond vintage vrienden,

Deze week is het thema: toon horloges met 2 kronen zie de VOORBEELDEN bij de inleiding in het topic themaweken en lees deze!

En zoals altijd, probeer te spreiden over de week :smiley:

Dit thema loopt door tot 15-2-2026 vanaf post 3853 de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, ff pb sturen en de rest doe ik :smiley:

Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek :+1:

Idemitsu vandaag

12 likes

De 18k gouden Zenith El Primero uit de jaren '90 vandaag aan de pols. Omdat het zondag was. :blush:

Met om dit uur uiteraard mijn vaste nachtmutsje erbij. Cheers!:clinking_glasses:

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover:

2 likes

2 likes