Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIX

Fijne avond allemaal!!:watch:

27 likes

26 likes

28 likes

Op restaurant geweest mrt Rado

23 likes

Goedenavond HF’ers,

Een jaar geleden kwam ik dit bijzondere klokje tegen op een veiling, en ik kon het niet laten liggen. Het is een Key Watch van St. Blaise, iets wat je niet elke dag tegenkomt.

Het idee is eigenlijk heel simpel maar leuk gevonden: een horloge verwerkt in een sleutelhanger (of autosleutel). Typisch jaren ’50 ontwerp, toen dit soort gadgets populair waren. Binnenin zit een 17 jewels handopwinder met Incabloc, dus gewoon een degelijk Zwitsers uurwerk.

Ik had er zelf nog nooit van gehoord, maar juist dat maakt het leuk om zoiets in de collectie te hebben. Net even iets anders dan de standaard polshorloges.

Time Travel In A Car With The St. Blaise Alertic Key-Watch

27 likes

Grappig zeg!

1 like

24 likes

Goedemorgen!

27 likes

27 likes

31 likes

Goedemorgen,

Mooie dag iedereen!!:watch::egg::egg::egg:

33 likes

Niet van mezelf, maar wel ter test aan de pols. Gisteren een servicebeurt gegeven. Datum/dag heb ik niet gelijk gezet, maar is vannacht wel netjes versprongen.

25 likes

27 likes

27 likes

25 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

29 likes

Vandaag de Rodania.
Geen valse beloftes hier, gewoon dustproof en meer niet. :wink:

31 likes

Vroege wissel voor de Paaslunch

26 likes

Wat leuk!:arrow_up:De 7005-7012, waarmee mijn verzameling vele decennia geleden begon. Vandaag een nieuw binnengekomen horloge aan de pols, een 7005-8190, waarvan het haast niet te geloven is dat hij uit november 1974 dateert :star_struck:

30 likes

Tweede Paasdag…de enige Adalio op het forum

29 likes