Goedemorgen,
![]()
Hahahah mijn pols ook niet en op leer draagt (voor mijn gevoel) een horloge wat groter😀. Fijne zondag!
Zo’n dunne vintage bracelet draagt inderdaad meestal kleiner dan leer, zeker als het een beetje een dikke band is.
Jij ook een fijne zondag ![]()
Goede middag ![]()
Nieuwe batterij erin gedaan en de balans draait weer mooi rond. Gaat deze week mee ![]()
Heeeeeel fraai deze ![]()
Leuke zoekplaat, ik heb echt geen idee - behalve Amerikaan…T-bird?
Fraaie MGB serie 3 zo te zien
.
Nee, geen T-bird, die zou niet in mijn garage passen ben ik bang. MG-B waar weinig origineel meer aan is. Af fabriek (Abingdon, 1976) British Racing Green, bedoeld voor export naar de VS, daar in 1977 op kenteken gezet. In 1989 naar Nederland ingevoerd, en rood gespoten (geen idee waarom), clignoteurs zijn weggehaald, en hij is omgebouwd van een naar twee carburateurs (veel beter vermogen). Door mij gekocht in 1996 en in 2001 verlaagd en voorzien van nieuwe grille en chromen bumpers (zonder rubberen stootkussentjes, dus dat hoort niet bijelkaar). Hij is vrijgesteld van gordels, heeft drie ruitenwissers en loopt gelukkig op loodvrije spriet (leidt in Engeland wel eens tot paniekreacties aan de pomp, haha. Wel erg aardig van de Engelsen).