Dan ben ik afwezig. Maar we regelen wel wat.
Top Dennis, eerst ga ik lekker naar de
en aan de cocktails ![]()
Goedemiddag,
Tijdens de fotoshoots heb ik een hele leuke ontdekking gedaan: boven op een oud vogelhuisje, inmiddels half verscholen in een struik, is een vogelnestje gebouwd met daarin 1 ei. Vogelvriendelijke tuin die elke dag wordt bezocht door mussen, koolmeesjes, merels en meer, maar nog geen nesten gezien tot vandaag. Ik denk een ei van een koolmees. Wat denken jullie, is het van een koolmees?
Na Google Search is het waarschijnlijk van een merel.
Right! ![]()
Vandaag even iets heel anders als wat ik normaliter draag. Maar ik kwam 'm gewoon tegen in een van de dozen…
Een ‘HELSA Median 2000’
Geen idee meer hoe ik er aan gekomen ben, geen idee over het merk en ook geen idee wat voor uurwerkje er in zit. Penanker? Hij loopt wel netjes op tijd.
Met dank aan Arie (@Betula ) voor het donor werkje.
Ik heb de wijzers kwijtgemaakt. Maar die heb ik wellicht in de voorraad wijzers gelegd. Deze wijzers komen van de donor.
Ook de datum schijf was niet over te zetten. Daarom staat de datum dwars. Maar een aparte verschijning blijft het, deze Mach 2000 van Roger Talon uit de seventies
Cortébert met 35mm kast. Uurwerk cal. 697 loopt bijna perfect (-2 sec/dag). Wel een keer een andere kroon nodig.
Super
Nice
Genieten ![]()