Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIX

18 likes

Nurse dametje ongepoetst met heel veel lijmresten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Tijdens de 2e wereldoorlog geproduceerd, dus vandaar sterling als basis voor de kast.

Van binnen ook vies inhouse movement, dus loopt nog niet.

19 likes

Er bestaat zoiets als racen op het ijs, met spijkerbanden?
Is geen Olympische sport denk ik.
Beterschap Peter!

1 like

Maar een zacht doekje en een beetje zwarte schoencrème zou geen kwaad kunnen, Pierre?

3 likes

Vandaag deze prachtige Yema om. Het verhaal dat er bij hoort is dit: In een van de Themaweken van @fredpanarai1 werd gevraagd om je horlogemerken op alfabet te laten zien. In een serie postjes kwamen die bij mij toen ook aan de beurt. Van het hele alfabet bleek er wel minstens één horlogemerk in de collectie. Zelfs de X! Maar alleen een merk met de Y ontbrak. Vriend @basvg vond dat niet kunnen en doneerde mij daarom deze Yema! Het merk is vooral bekend van de duikhorloges voor de Franse Marine. Maar deze kan dan wel bij het gala-uniform. Wat een mooi ding! Dank je wel Bas!

Vandaag was hij aan de beurt om er nieuwe foto’s van te maken en mocht ie aan de pols. Vanavond laat,als ik dit schrijf, nog steeds. Heerlijk horloge om te dragen. De ETA 2452 automaat die er in zit loopt als een zonnetje. Heel blij mee, deze mag nooit meer weg.

19 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

11 likes

16 likes

Kitschknaller voor de dinsdag

10 likes

8 likes

Are you Talking to me?

10 likes

Sterk spul dat Yema - vermakelijk herkomst verhaal ook weer Lex… Tip voor @fredpanarai1 : toon volgende week je horloge afkomstig van Bas :hugs:

2 likes

Vandaag het zonnetje om de pols :smiley:

8 likes

Dat wordt voor mij een hele grote post dan, Don! Maar ik doe alvast mee met de :hugs:
@basvg:
afbeelding afbeelding afbeelding

3 likes

Goedemorgen op speedy tuesday,

Mooie dag iedereen!!:watch:

8 likes

Ja, maar dat is echt geen eenrichtingsverkeer hoor!
Alle support op vele terreinen, die ik van Lex krijg en kennis die hij doorgeeft is evenzeer waardevol!

3 likes

Op vette dinsdag… een dikke Italiaan :grin:

@basvg heeft deze ookal op z’n werkbank gehad :ballot_box_with_check:

5 likes

7 likes

Bas is maar druk met al die Breils. :sweat_smile:

1 like

Groot gelijk Lex…met deze…

De lederbalsem zal zeker goed doen :innocent:

3 likes