Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIX

Na nog een zonnig rondje :bike: een zonnige Osco

23 likes

22 likes

Mooi :ok_hand:
Morgen is het weer vrijdag plaatjesdag, even iets van the Byrds opzoeken :smiley:

2 likes

Leuk! :hugs: Dit is een EP tje overigens

2 likes

31 likes

35 likes

Nog een Cyma. Deze was maar een paar tientjes en is dus ook een stuk minder maar werkt ook uitstekend. Maar eens kijken of iemand hier het horloge optisch nog wat kan verbeteren.

27 likes

Alleen al vanwege de lugvorm de moeite waard, leuke Cyma!

2 likes

Moet deze plexi nog eens polijsten, en de endlinks fatsoeneren. Vind wijzerplaat en kastvorm geweldig😍
Edit: het is trouwens een 5106, van Daini-Seiko, met een bijzonderheid: dag en datum springen tegelijkertijd precies om middernacht in 1 klik naar de volgende.

26 likes

Goedemorgen
Vandaag een Continental

26 likes

Goede morgen :smiley:

“De morgenstond heeft goud in de mond”, nog steeds deze “gouden” Certina om, het licht gooit er nog een schepje bovenop:

Mooie dag verder :coffee:

20 likes

vandaag nog eens de seiko waar ik van meet af aan verliefd op was en die ik echt moest hebben echt van de moeten, was geen houden aan :rofl:

29 likes

Is dan ook een erg mooie Seiko.

2 likes

Fantastische kleur, en dan in zo’n uitmuntende staat - feestje om de dag mee te openen :sunrise_over_mountains:

2 likes

Met zulke dagen kan ik wel heel even doublé verdragen :sun_with_face:

29 likes

Goedemorgen horlogevrienden,
met Atlantic worldmaster.

28 likes

Vandaag maar weer eens de Comtoise Montoise. Met zijn bijna 50mm toch bijna een wandklokje aan je pols :sunglasses:

22 likes

Goedemorgen,

Een Excellent met mooi geborstelde wijzerplaat:

:ukraine:

28 likes

Volstalen Tropic Master

… moet kunnen op deze bijna lentedag :drooling_face:

28 likes

Gisteren zou mijn grootvader 122 zijn geworden :grin: vandaag zijn horloge om, Certina Blue Ribbon

30 likes