Pronto Verdal voor vandaag ![]()
Een grote jongen voor zijn leeftijd
Wohw! Dassunmooie.
Wat een avontuur. Het eerste contact over dit horloge dateert van 2023, te duur, geen geld. Uiteindelijk dus maar het grootste deel van mijn collectie verkocht. Ik kon de eigenaar duidelijk maken dat dit gewoon mijn horloge is; de eerste Daydate in 1956 op de markt (mijn geboortejaar), deze serie 225XXXX te dateren 1970, en dit jaar dus ook mijn zeventigste verjaardag. Deze vrijdagochtend om de pols…
Wat een reis! Geweldig horloge, gefeliciteerd ermee! ![]()
Mooi hoe glossy die wijzerplaat nog is. Ik snap dat je hier zuinig op bent!
Cool ding man ![]()
Cool horloge en dit model zie je heel weinig. Het huidige Movado (nu geen onderdeel meer met Zenith, toen wel voor de US) heeft daar een heruitgave van gedaan in quartz voor de liefhebber:
Edit ik wacht op nummer 2 ![]()
Dank je wel.
Ik ben in de wolken iig. Er staat een Movado versie op Ebay USA. De reissue kende ik nog niet.
Wellicht komt dit weekend toch al het NA topic, want nummer 2 laat iets langer op zich wachten dan voorzien. Trage Finnen…
Maar, ik heb op 1 week tijd 2 wishlist exemplaren kunnen bemachtigen, dus nog steeds grote blij hier.
Nog een zoethoudertje ![]()
Net binnen. Iemand enig idee hoe je dag en datum versteld? De kroon lijkt echt maar 2 standen te hebben in (opwinden) en uit (tijd verstellen)