Goedenavond vintage vrienden,
Deze week is het thema: toon je two tone horloge maar dan niet alleen staal/goud, lees mijn inleiding vanaf post 504 t-m 22-3-2026 in het topic themaweken ![]()
En altijd de inleiding lezen vrienden!
En zoals altijd, probeer te spreiden over de week als je er meerdere hebt, wat ik dus ook doe ![]()
Dit thema loopt door t-m 22-3-2026 vanaf post 504 de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.
En HULP met thema’s stel ik zeer op prijs, ff pb sturen en de rest doe ik ![]()
Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek ![]()
Prachtig horloge, deze gouden Zenith!
Dankjewel Hans!![]()
Grappig, ik zie meerdere Pontiac supporters!
Aan mijn pols een prachtige Lord Matic ![]()
Een van de eerste horloges in mijn Seiko collectie, een Marktplaats gelukje ![]()
Hele nette dit ![]()
NA - Lip
Als dagelijkse bezoeker van Vinted word ik doodgegooid met het zeer uiteenlopende aanbod van Lip horloges, maar uit pure zelfbescherming drukte ik nooit op de koopknop. Naast tankjes en de Mach 2000 reeks vind ik hun oude fields watches erg gaaf. @basvg kwam gisteren met deze aanzetten op een vet oud bandje voor een ander horloge, de Lip die eraan vastzat mocht ik houden - typisch Bas; zo blij als een kind met 1 horloge die ik hem had gegeven, maar vervolgens ga je altijd weer naar huis met méér horloges dan op de heenweg. ![]()
![]()
![]()
Deze Lip heeft een prachtig patina op de plaat. Het model kast oogt moderner dan het is, wat een lekkere Lip.
Bandje geruild met de Sahara?
Hier nog een supporter van Pontiac. ( Ikzelf dan)
Deze MP ( mouvement perpétuel) heetf de eerste rotor automaat van Eta , 1950-1954… Eta 1256