Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Ben benieuwd ook gaaf inderdaad!

Van 1970.

26 likes

22 likes

Kent een van de mannen hier dit klokje?

23 likes

Haha, één keer wezen kijken bij 'n workshop en direct geconstateerd dat ik dus alle talenten mis om daar nog aan te denken :see_no_evil:.
En… de eerste periode toen ik verzamelde had ik een prima adres waar ik echt veel heb gebracht! Helaas toen ik weer een beetje opnieuw begon bleek zij - zoals velen - gestopt. :roll_eyes:

2 likes

Via de zoekfunctie (San-Ai typen in loepje rechtsboven) dit gevonden:

2 likes

Mooie crosshair :hugs:

1 like

Hee, jij hebt hem ook. Gaaf. :ok_hand:

1 like

Ja dat is een in- house kaliber!

1 like

Dat is jammer dat zij gestopt is, als je bij mij in de buurt zou wonen zou je altijd langs mogen komen, simpele reparaties kan ik wel uitvoeren, en servicen gaat me ook wel redelijk goed af.

1 like

Ik heb gelijk maar even de Moretime onderhanden genomen, het is 19 mm en die heb ik niet liggen, ik heb er even een rubberen bandje van 20 mm opgezet, wel even pinnetjes er uit moeten halen en vervangen door 19mm.
Kast gereinigd met ultrasoon glas gepolijst, de plaat niets aangedaan.

20 likes

Dat lijkt er wel op, en ik ben ook diep onder de indruk van hoe snel jij (en nog 'n aantal hf’ers) dit toch best moeilijke vak hebben opgepakt. :muscle:t2:
Dan nog is er meestal die uitdagende, nooit leeg te krijgen doos met nog te repareren exemplaren, en daar zou ik de mijne niet vóór willen pushen. Toch bedankt, Mac :+1:

5 likes

Goedemorgen vintage liefhebbers.
Vandaag een schimmig Chinees horloge dat een graantje wilde meepikken van het succes van de Seiko 5.

Er tikt een goedkoop Zhong Shan uurwerk in met 5 jewels. Het is echter geen penanker.
Hij loopt echter wel zeer goed op tijd, wat ik eigenlijk niet verwacht had.

22 likes

Vandaag is het Eppo Time :sunglasses:

27 likes

Omgebouwd naar ETA 2824-2

30 likes

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal!!:watch:

28 likes

35 likes

30 likes

Die is echt heel fraai zeg - nieuwe aanwinst?!?

1 like

Sommige horloges verdienen een plaatje van de achterkant…

Automaat met de mysterieuze vermelding MP 52 er op.
En een Lexaf bandje!

32 likes