Ben benieuwd ook gaaf inderdaad!
Haha, één keer wezen kijken bij 'n workshop en direct geconstateerd dat ik dus alle talenten mis om daar nog aan te denken .
En… de eerste periode toen ik verzamelde had ik een prima adres waar ik echt veel heb gebracht! Helaas toen ik weer een beetje opnieuw begon bleek zij - zoals velen - gestopt.
Via de zoekfunctie (San-Ai typen in loepje rechtsboven) dit gevonden:
Mooie crosshair
Hee, jij hebt hem ook. Gaaf.
Ja dat is een in- house kaliber!
Dat is jammer dat zij gestopt is, als je bij mij in de buurt zou wonen zou je altijd langs mogen komen, simpele reparaties kan ik wel uitvoeren, en servicen gaat me ook wel redelijk goed af.
Ik heb gelijk maar even de Moretime onderhanden genomen, het is 19 mm en die heb ik niet liggen, ik heb er even een rubberen bandje van 20 mm opgezet, wel even pinnetjes er uit moeten halen en vervangen door 19mm.
Kast gereinigd met ultrasoon glas gepolijst, de plaat niets aangedaan.
Dat lijkt er wel op, en ik ben ook diep onder de indruk van hoe snel jij (en nog 'n aantal hf’ers) dit toch best moeilijke vak hebben opgepakt.
Dan nog is er meestal die uitdagende, nooit leeg te krijgen doos met nog te repareren exemplaren, en daar zou ik de mijne niet vóór willen pushen. Toch bedankt, Mac
Goedemorgen vintage liefhebbers.
Vandaag een schimmig Chinees horloge dat een graantje wilde meepikken van het succes van de Seiko 5.
Er tikt een goedkoop Zhong Shan uurwerk in met 5 jewels. Het is echter geen penanker.
Hij loopt echter wel zeer goed op tijd, wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Die is echt heel fraai zeg - nieuwe aanwinst?!?