Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Dank je

1 like

39 likes

25 likes

27 likes

Ongelofelijk dat verschil - dan doe je met een like toch zo’n super restauratie absoluut te kort :ok_hand:

5 likes

Dragen toch nog niet meteen denk ik. Ik had veel liever gezien dat ik deze niet had teruggekregen, dit weekend. Maar goed, dat wordt een vaste plek in de nooit-nimmer-weg-doos, ter nagedachtenis aan een hele goeie man.

29 likes

Vers van de werkbank.
Raketa telephone. De rode stip geeft de dag aan. Dus nu de laatste dag, net wat je zelf de 1e of laatste dag vindt.
Uurwerk vanmiddag geserviced en het dag/datum mechanisme gerepareerd.

25 likes

Goedeavond alweer, ik ben gewisseld naar een Atlantic automaat

Het kaliber is een AS 1581

Binnenwerk

Achterkant kan ook aantrekkelijk zijn zoals bij deze, dat vind ik althans.

28 likes

Na wat buiten klussen natuurlijk nog even in de groene sfeer blijven :green_heart:

27 likes

Dit is een heel leuk horloge.

1 like

Ik heb je verslag gelezen en er van genoten! Had nog wel wat langer mogen zijn, zo leuk was het. :grinning:

1 like

Ja, ik had zelf liever gehad dat hij er wat langer had van kunnen genieten :joy:

Maar het is niet anders. Komt er nu op aan van het goed te onderhouden… en dragen, uiteindelijk.

4 likes

Gecondoleerd!

:star_struck:

1 like

Is dat het merk op de gesp of je bloedgroep? :thinking:

Avondwissel naar de King

…what else?!

32 likes

Goedenavond vintage vrienden,

Komende week wordt het volgende thema, “toon je horloge met maanfase” dit vanaf post 2927 in het topic themaweken horloges.

Wel goed de inleiding lezen en naar het voorbeeld kijken, lekker makkelijk toch :smiley:

Wens iedereen een leuke themaweek :+1:

2 likes

Goedeavond trouwe kijkers, je krijgt nu de tijd van een mijn toppertjes, en dat is deze
Olympia Sport Master uit de 1960s.

Het doet zijn werk met een Eta 1120

26 likes

Na jaren zoeken met de nodige scherpe blik, dan uiteindelijk raak schieten met (toch nog) enige reserve.
Dan ontvangen, en ervaren dat de verkoper volledig transparant en eerlijk was.
Dat is heel erg fijn :ok_hand:
Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Echt wel een mooie dress watch Macx :+1:

1 like