Leuke kroon
Thanks Alphons!
Goedemiddag beste mensen, nu deze Atlantic worldmaster met een diameter van 39 mm zonder kroon.
In mijn ogen een joekel van een kast.
Uurwerk is een UT 6300
Achterkant vind ik ook mooi.
Uit hoeveel horloges bestaat jou collectie
De kroon heeft inderdaad zijn beste tijd gehad maar is nog steeds de originele.
Hij staat op de nominatie om vervangen te worden. Maar met het kleurverschil van een nieuwe lijkt me dat moeilijk de juiste te bestellen. Hopelijk loop ik er een keertje regen aan.
Hier het bijhorende verhaal
Ik heb begin vorig jaar een keer een verzamelfoto geplaatst op het topic, ‘zet je collectie op een foto’, ik had het weer snel verwijderd omdat niet iedereen het kon waarderen, dus ik praat niet over aantallen, daar schiet ik niets mee op en het maakt ook niet uit.
Vroeg het puur uit belangstelling,maar begrijp het prima als je dat na die verzamelfoto en de ervaring daarmee,het niet meer wil delen
Dank je voor het begrip.
Als je enkele verzamelboxen naast elkaar zet kun je leuke foto’s maken, een beetje effect toepassen en je krijgt dan zoiets.
Precies dat. Toen ik een oude sm 600 ophaalde bleek de reparateur zonder overleg al een gebruikte kroon te hebben ‘geregeld’ . Argument: die nieuwe kronen zijn veel te duur, en inderdaad is het doublé nu ook een aardige match met zo’n bijna 60 jaar oude gebruikte kast…
Succes met deze leuke catch
Na wat bomen aftoppen weer terug op aarde en nog eens 'n oude Claro (voorloper Swatch) om de pols.
Eventjes last van koude start maar lijkt nu weer zijn ritme hervonden. Coole machine vind ik zelf

Mooie Indus
Op de achtergrond een Chevrolet?
Een beauty Harry! Van harte en geniet ervan!
Was dit eigenlijk geen Buler met een andere naam ?
Gisteren én vandaag:
St.Patrick’s Day, dus een groen horloge en een Ierse held, de Guinness staat al in het biertopic

Dia dhuit!