Dat is ook een mooi horloge, daar ben ik me wat in aan het verdiepen….
Dit bandje heb ik van Lex gekregen. Maar het horloge waar het bij zat heb ik nog steeds niet gerepareerd.
Ik vind het zo’n speciale kleur dat ik hem heb aangepast aan deze chronograaf. Hopelijk wil Lex me helpen om hem helemaal parallel iets te versmallen, dat is natuurlijk netter.
Mijn ’ boswachters-horloge’ :
Schitterend
Is er niemand die, ondanks al de aanwezige kennis op dit forum, mij iets kan vertellen over dit merk?
Timex Wrist Jeans uit 1978. Head only. Dus op zoek naar een passende band. Zo werd het destijds in de markt gezet.
In de titelbalk vind je een loep, door die aan te klikken krijg je de zoekfunctie en een heleboel reeds geplaatste topics tot je beschikking
Indus is een Nederlands ’ plakmerk’.
Dat is een niet erg eerbiedige term voor merken die niet zelf de uurwerken fabriceren maar ze in het buitenland ( meestal Zwitserland) inkopen.
Er zijn er meer, naast het overbekende Pontiac.
Emkoza, Lasita, Prisma, en -mijn favoriet - Elka
Het zijn vaak juist uitstekende uurwerken. Heel vaak met AS of Eta binnenwerk.
De laatste jaren lijkt er weer wat meer waardering voor te ontstaan.
Hahah keuze mogelijkheden?!?!?
Oud maar gaat over Indus hier op HF.
Leuk om te bekijken.
Ook leuk de oude advertenties.
- en in prima conditie!
Uurwerk ook goed?
Ik heb in de titelbalk op een loep gedrukt in de veronderstelling veel informatie te vinden. Helaas heeft dit niet het gewenste resultaat opgeleverd. Vandaar dat ik het vraag. Verder enorm bedankt voor je constructieve bijdrage.
Dankjewel