Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Vandaag deze citizen uit '84

20 likes

Vandaag nog de Edox :diving_mask:

Voor morgen “ Sam 10” de lip “stylroc” klaargezet

25 likes

Goedemiddag, met Arsenal
Gisteren van een servicebeurtje genoten en loop weer netjes, moet nog wel een deksteentje in van het escapewiel , en de tieretteveer zou een keertje vervangen moeten woorden.

23 likes

Ik wilde deze verkopen dus ik heb hem vandaag nog een kans gegeven.
Conclusie: Hij blijft in de collectie.

25 likes

Zijn gaaf toch deze modellen :ok_hand:

1 like

:boom:

Twijfel ook om een witte erbij te nemen :grinning:

19 likes

Goed Weekend :sunny::sunny:

26 likes

Polerouter sub :trident:

35 likes

166.003 Seamaster met Türler wijzerplaat.

29 likes

19 likes

Heerlijk zonnetje vandaag.

29 likes

Een nieuwe aanwinst: een vintage Seiko 6118 voor weinig van Marktplaats. Ik werd verliefd op de helderblauwe kleur :blush::blue_heart:

Het uurwerk liep moeizaam, en had flink geleden onder grof geweld, zo leek het: de hoofdplatine was verwrongen rond het middengat, en ook het lagertje in de achterplatine in het midden was naar achteren gedrukt, alsof de wijzers er ooit met veel te veel kracht opgezet zijn. Maar ook heeft het uurwerk vele jaren gedraaid: de lagers van de veerton waren uitgesleten en de veerton draaide duidelijk zichtbaar tegen de platines aan. De stift was gebroken maar ik kreeg de kroon er wel bij.

Wijzerplaat en kastdeksel matchen wel met elkaar: er zat maar een maand tussen de data erop. Maar ik heb een ander 6118 uurwerk geleend van een horloge waarvan de wijzerplaat ernstig aangetast was. Dat uurwerk liep niet maar na een servicebeurt liep het uitstekend en dat vormt nu de basis van dit horloge.

25 likes

Mooi :sunglasses:

Wat is diameter van de kast en welk bouwjaar?

1 like

24 likes

32 likes

Weinig forumgenoten zullen het met me eens zijn maar ik vind dit dus een coole band :+1:t2:

Edit: en een potentieel mooi horloge :smiley:

1 like

Wijzerplaat is lastig te fotograferen. Zeker met die ***-telefoon :flushed::face_with_raised_eyebrow::sweat_smile:

27 likes

34 likes

Wow :star_struck: :ok_hand:t3: Van welk jaar is deze? Al gevonden rond eind jaren zestig :+1:t3:

1 like

Ik ben het wel met je eens, dit bandje laat ik er dan ook omheen zitten. Ook de lume in de wijzers laat ik zo het is, zoveel mogelijk origineel houden, van dat idee ben ik ook van.

1 like