Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

30 likes

:heart_eyes:

1 like

De ref. 40654 nog maar eens een dagje. Moet nog steeds even tijd nemen om hem af te regelen. M’n Chinese quartz tester inmiddels binnen, maar die wil hem met het achtdeksel erop niet oppikken. Hopelijk met deksel eraf wel.

28 likes

Na de service van een andere Pontiac, had ik door hoe dit deksel te openen was. Kroon vastgezet en glas gepolijst. Meer was niet nodig voor deze kringloopknaller met bijpassend bandje.

30 likes

Welke case is dit?? Heel fraai.

1 like

Tnx. Het is deze:

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-delugs-zip-box-grey-navy-voor-4-horloges/531457/2

2 likes

Thanks, gevonden. :+1:t3:

1 like

Natuurlijk wel. Hier.

1 like

De blauwe Pogue, ofwel Cevert. Uit Maart 1970, dus deze maand 55 jaar geworden.

26 likes

Mooie set om uit te kiezen

1 like

33 likes

28 likes

Leuke kroon :face_with_monocle:

Eterna-matic model 1958.

26 likes

Thanks Alphons!

Goedemiddag beste mensen, nu deze Atlantic worldmaster met een diameter van 39 mm zonder kroon.
In mijn ogen een joekel van een kast.

Uurwerk is een UT 6300

Achterkant vind ik ook mooi.

22 likes

Uit hoeveel horloges bestaat jou collectie :blush: :blush:

1 like

De kroon heeft inderdaad zijn beste tijd gehad maar is nog steeds de originele.

Hij staat op de nominatie om vervangen te worden. Maar met het kleurverschil van een nieuwe lijkt me dat moeilijk de juiste te bestellen. Hopelijk loop ik er een keertje regen aan.

Hier het bijhorende verhaal

14 likes

Ik heb begin vorig jaar een keer een verzamelfoto geplaatst op het topic, ‘zet je collectie op een foto’, ik had het weer snel verwijderd omdat niet iedereen het kon waarderen, dus ik praat niet over aantallen, daar schiet ik niets mee op en het maakt ook niet uit.

4 likes

Vroeg het puur uit belangstelling,maar begrijp het prima als je dat na die verzamelfoto en de ervaring daarmee,het niet meer wil delen :+1:

2 likes