Inderdaad; 21,5 mm.
Ik ben al aardig gewend aan kleine 1920’s horloge, maar dit is me toch nog wel wat te klein
Nog een Links/rechts-post.
Links:
Omega Speedmaster 176.0014 tv-dial automaat 1045 caliber
En rechts:
Omega Speedmaster 1760016 automaat 1045 caliber
Prettig weekend allemaal !
Proficiat! Doet me denken aan Bauhaus design Max B
Er is er hier eentje helemaal in de wolken. Afgelopen dinsdag was er een jarige, vandaag was er een klein feestje en er kwam een kadootje dat werkelijk waar een echt schot in de roos is: iemand is hier gek op fluted bezels en ook op bling en toen kwam er uit het pakje een stalen horloge met goudkleurige fluted bezel, OMG wat een schot in de roos was dat zeg en het horloge zit al de hele dag om de pols. @Techca dikke merci!!!
en dan nu zonder verdere omwegen presenteren we de niet meer af te doene citizen fluted bezel horloge
Ah, bedankt - probeer nog zo veel mogelijk authentieke bracelets te vinden voor de oude horloges. Misschien ook om wat op te vallen tussen alle ‘ome Ali’ euro per meter bandjes
Mooi! Wel apart dat er geen “automatic” op de wijzerplaat staat.
Ik was even aan het kijken in mijn boxen voor een leuk horloge, en mijn oog viel op deze Viking Sport, die een keer eerder op het HF is gepost, maar dat is een jaar geleden, ik heb het nu voorzien van een nieuw glas en heb de kast en de flexband over de polijstborstels gehaald en daarna in de ultrasoon.
Apart dat er een nieuwe minutenwijzer inzit maar de kleur totaal niet overeenkomt met de urenwijzer, ik zat er nog aan te denken om de minutenwijzer te relumen, maar dat doe ik niet, ik laat zoals het is, ik vind het wel apart.
De cijfers zijn erg donker verkleurd door de radiumstraling, ik doe er niets aan en laat het zitten
zo blijft het origineel en zolang het horloge in de kast zit kan het geen kwaad.
De kast vind ik erg mooi en nu vind ik dit flexbandje ook heel goed staan bij deze leuke vintage.
Het blijkt een fotogeniek horloge te zijn, ik heb een paar leuke foto’s uitgezocht.
Mooie kast
Het loopt op kaliber 677
Achterkant vind ik ook leuk om te laten zien, weer zeer aantrekkelijk.