Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Pontiac ☆☆☆ Palmares Memomatic met roulettedatum.

27 likes

Viel mij ook direct op, ik zag 25 jewels staan op de plaat, dan is het een automaat dacht ik, dus ik maak het open en zag idd dat er een automaat in zat, wel apart dat dat niet op de plaat staat.

1 like

22 likes

Tot volgend jaar mooi horloge!

1 like

Bulova Sea Hunter - Valjoux 7736

15 likes

21 likes

25 likes

De vintage zoekplaat van afgelopen week bleek geen makkie - zelf zag ik hem ook voor 't eerst en dacht meteen: die wordt echt lastig :roll_eyes:

Harpoen kwam met Chevrolet nog het dichtst bij,
Het was namelijk een oude Jeep V350 - ik vermoed (voorganger?) Cherokee :sunglasses:
Dit was de enige info ter plekke:

Het ‘achterlicht’ van deze week was een hele geniepige waarvoor ik dan ook geen goede oplossing verwacht…maar ik houd het nog even open :wink:

14 likes

o ja dat was een Japanner…

1 like

Mazda 929
Das ist ein dikke :person_shrugging:

1 like

Dus mijn Dodge Van was ook nog niet zo slecht…

3 likes

Honda Integra misschien :thinking:

Honda Accord

Goedeavond, mijn laatste wissel voor deze dag is met een horloge van 83 jaar oud.
Onvoorstelbaar, uit 1942, dus 83 jaar en het ziet er nog zo mooi uit.
Het krijgt binnenkort een service.

Tissot uit 1942
serienr. 1333082

28 likes

Dankjewel Cav, komt nog wel enkele keren terug dit jaar.

1 like

Die jeep daarentegen :woozy_face:

1 like

Ik weet niet of het bewust of onbewust is, maar gave foto met die klassieke koplampen erachter in dezelfde kleur.

1 like

Ik moest even kijken wat je bedoelde, maar nu zie ik het ook, dat is helemaal onbewust, dus puur toeval.
Ja, de kleuren passen goed bij het horloge.

2 likes

Zo scherp ben ik niet vaak zonder koffie op zondagochtend. :nerd_face:

Ik ben net thuis van werk, wel moe, maar ik heb nu toch weer een paar foto’s gemaakt van een Revue Sport, die lijkt sprekend op die ander Revue van een paar dagen geleden, die Revue ligt er nu bij als een koplamp naast Lejon waar ik vanmiddag nog een paar foto’s van maak.