Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Gaaf ding! :ok_hand::diving_mask:

1 like

Goedeavond, liefhebbers van leuke vintage horloges, ik heb gezien dat de sproeten van Nils weinigen kan bekoren, dus ik heb even in de box gekeken en een ander leuk klokje gevonden, deze keer een Lemania en zonder sproeten.

21 likes

Wat een beauty! :star_struck:

Steady exemplaar in de collectie.

23 likes

20 likes

Het gaat erom dat ze jou bekoren Wolter :wink:

3 likes

Sterkte met het verlies en een mooie leeftijd :ok_hand:

1 like

Heeft hij de bruiloft nog bewust meegemaakt?

1 like

Ik vind het patina, de sproeten heel mooi, dan denk je al gauw dat iedereen dat mooi vind, dat is niet het geval natuurlijk. Ik vind het leuk om zulke horloges te laten zien en dat andere liefhebbers er net zo van genieten, het aantal likes is een aardige indicatie of het op prijs wordt gesteld, soms minder zoals met de sproeten dan wordt het ook weer minder gepost voor in de toekomst.

3 likes

Nee, zonder cru te willen klinken, hij overleed tegelijktijdig met ons feest. Ik had vorige week afscheid kunnen nemen, en dat gaf veel rust. Tijdens onze trouwdag gold een radiostilte, dus ik hoorde het pas de dag erna.

3 likes

Net tijdens de plechtigheid deze om.

20 likes

Helemaal mee eens, en ik vind zo’n doorleefde wijzerplaat met sproeten eerlijk gezegd ook veel leuker. En je moet niet posten wat de meeste likes kan opleveren, maar wat jou zelf het meeste aanspreekt.

6 likes

Soms vind je ze nog wel :slight_smile:

1 like

Ikook :smiley:

1 like

Ik ben het wel met je eens, er zit ook weinig verschil in wat dat betreft en je doet het natuurlijk hoofdzakelijk om dat je het leuk vindt om te posten, en niet voor de likes inderdaad., hoewel het wel leuk is om te zien dat het gewaardeerd wordt, als je post en je krijgt daarop geen like dan is het posten op zich wel leuk, maar de waardering wel teleurstellend.

1 like

Veel plezier!

1 like

Dankjewel jij ook!

1 like

Cool!

@domega anders post je deze ook in het Eska & Royce draadje. Dan krijgen we een leuk overzicht.
https://www.horlogeforum.nl/t/eska-only/505921/2?u=cav

10 likes

Goedemorgen HF, Ricoh Dynamic Wide vandaag

Maak er een mooie dag van :smiley:

22 likes

Een kleurtje :sunglasses:

23 likes