Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

“Duik”horloge met dit weer :sweat_smile:

22 likes

Hoi Vintage vrienden, vandaag jarig en mag een horloge van Assie. Ik weet het niet meer, dus als jullie iets leuks/moois weten laat het mij weten. Budget, zien we nog wel :wink:

13 likes

Een Vostok, kun je op vrijdag ook meedoen. En natuurlijk van harte gefeliciteerd en nog vele jaren toegewenst.

1 like

Nou, dan van harte gefeliciteerd Ferry, nog vele jaren in gezondheid gewenst, ik ben op 6 juli jarig, maar doe er niets aan, ik vier geen verjaardagen.

2 likes

Heb ik ook al, diverse Russen. Vergeet alleen altijd op vrijdag mee te doen :wink:

1 like

Ha Macx, dan blijf je ook een jonge hond toch. Had ik 20 jaar geleden aan moeten denken :grin:

1 like

Zo is het, ik ben het er helemaal mee eens, maar nu zoek je een leuke vintage, is een Svalan zoals ik heb gepost iets voor je, in welke stijl zoek je iets?

Zit ook een goed uurwerk in

5 likes

Die kan ik mij niet meer voor mij halen, maar als het vintage is natuurlijk dan wel een dresser en iets van 35mm +, of een Omega, Breitling als dresser. Dus kom maar door met ideeën. Laat de foto van die Svalan nog maar eens zien :+1:

1 like

Proficiat Ferry!!

1 like

Is hem niet Macx, als ik geen klik voel denk ik altijd bij twijfel niet inhalen :wink:

Proficiat Ferry! Nog vele jaren!:partying_face:

1 like

Heel cool!

1 like

Zoek de fout :sweat_smile:

20 likes

Inshallah

Staal eraf, bandje uit het lichtblauw erop.

20 likes

Van harte gefeliciteerd grote vriend en nog vele gezonde jaren toegewenst!
Hoop dat je een mooie verjaardag hebt gevierd samen met @Assie62

Is dit niets voor je?

Geniet van je avond @fredpanarai1

3 likes

Gefeliciteerd Ferry! Op je gezondheid! :clinking_glasses:

Ik zou voor een Breil gaan, dan blijft Assie daar wel van af, die advertenties waren angstaanjagend! :sweat_smile:

1 like

28 likes

Gefeliciteerd dude, koop gewoon een Ricoh

Ff serieus, een mooie zomerse leuk gekleurde duikert

1 like