Nee.
Het is geen blijvertje denk ik, dat bandje op dit horloge, maar ik kan het enorm waarderen als men dit soort combinaties probeert. Ik zou er wel een week mee rond durven lopen. Wat de rest ervan vindt boeit toch niet.
Mooie Revue Sport, Macx, maar dat bandje…
Doe er maar gauw weer wat anders op!
Dankjewel Dennis, ik blijf altijd uitproberen, bij daglicht is het mooier dan op deze binnen foto’s onder een vergrootglas, ik ga deze maand beginnen met zelf wat bandjes maken met diverse soorten leer, ook weer een leuke uitdaging om dat te leren.
Ik hou van contrasten, maar dan moet het wel staan, en deze lichtblauwe suède band is moeilijk te matsen, maar ik ga nog wat andere horloges uitproberen, misschien met een zwarte plaat en op een vergulde kast dat het mooier staat. Dat is nu zo leuk om van de gebaande paden af te stappen en zomaar is iets heel anders uit te proberen.
Ja Lex, ik vind het zelf ook niet zo mooi staan, maar ik vind het leuk dat het wel reacties uitlokt en dat ze niet juichend zouden zijn had ik ook wel verwacht, haha, maar bedankt voor de leuke reactie, Lex. Fijne zondag en ik zal het er weer snel afhalen.
Een mooie is dit Bas
Jij ook Gerard, dankjewel.