Goedemorgen,
Een ZentRa automatic met 7 regels tekst (de * meegerekend):
Net voordat de Rugby finale start, verlaten we Ierland. Timing is everything. Go Kerry!
Gefeliciteerd met je NA
Heel gaaf , Bas, met die zwarte plaat.
Maarrruhhh, ik dacht dat jij jezelf op rantsoen gezet had??
Heel mooi deze
Leuk ding, Macx, zo zie ik ze graag!
Sisgau kom je niet vaak tegen. Uit Zweden neem ik aan?
Zit er bij jou ook een penanker uurwerk in?
Groeten van een familielid, eveneens aangedreven door een gesteend(!) penanker Ebauche Bettlach EB 1197 kaliber.
Bedoel je regimen Lex stoppen met de verslaving zit er nog niet snel in imo
Vandaag eens een Citizen railroad watch in Quartz uitvoering uit 1987,nog niet helemaal vintage maar zijn mechanische uitvoering is dat wel.
Deze Citizens zijn in gebruik geweest en eigendom van de Japanse spoorwegen.
Op de achterzijde staat een nummer gegraveerd dat overeenkomt met een bepaald spoorwegtraject in Japan
Mechanisch uurwerk:
Van de mechanische bestaan er ook exemplaren met de blauwe wijzerplaat. Dat het blauw is zie je eigenlijk alleen als je de witte ernaast hebt.
Wow, die Enicar
Heel cool!!
Zo, mooi joh! altijd interessant als er een verhaal achter zit hé, ik heb als allereerste vintage ook een railroad horloge gekocht, en die komt uit Amerika en is van het merk Ball ook een merk met een rijke historie, altijd fijn om wat achtergronden van zo’n merk te lezen, zodat het nog leuker wordt om zo’n merk in je collectie te hebben.
Het is deze Ball
Wow! wat een schoon klokske is dit, prachtige crèmekleurige patina, heel mooi Jan